31.7.15

7 γυναίκες αποκαλύπτουν για ποιο πράγμα που έκαναν στο σεξ μετανιώνουν περισσότερο

7 γυναίκες μας αποκάλυψαν για ποιο πράγμα που έκαναν στο σεξ μετανιώνουν περισσότερο
Σε πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Τέξας ερευνητές βρήκαν πως το να μετανιώνεις για κάτι είναι μέρος της διαδικασίας εξέλιξης του χαρακτήρα μας.
Στο κομμάτι του σεξ οι άντρες συνήθως μετανιώνουν γιατί δεν κοιμήθηκαν με περισσότερες συντρόφους (!) ενώ οι γυναίκες μετανιώνουν γιατί κοιμήθηκαν με τους λάθους άντρες.
Ρωτήσαμε 7 γυναίκες και μας απάντησαν με ειλικρίνεια τις δικές τους σκέψεις για τα "λάθη" που έκαναν στον ερωτικό τομέα.
"Μεγάλο λάθος που έκανα σεξ με το αφεντικό μου. Έπρεπε να δουλέψω μαζί του για ακόμη έξι μήνες, οι συνάδελφοι κουτσομπόλευαν κάθε μέρα και γενικά ήταν πολύ αμήχανη εμπειρία. Δεν θα το έκανα ποτέ ξανά". Κική, 25 ετών.
"Μετανιώνω που στο πανεπιστήμιο είχα αγόρι γιατί και δεν κατέληξε πουθενά και έχασα όλη τη διασκέδαση των φοιτητικών χρόνων!". Δήμητρα, 27 ετών.
"Μετάνιωσα που δεν είχα αρκετές σχέσεις, δηλαδή περισσότερο σεξ και εμπειρίες, πριν παντρευτώ τον αγαπημένο μου στα 30 μου". Μαρία, 50 ετών.
"Τα online dating sites ήταν για μένα μεγάλο λάθος. Γνώρισα κάποιον, βγήκαμε ραντεβού, κάναμε σεξ και δεν είχα νέα του ποτέ ξανά. Δεν ζήτησε καν το τηλέφωνό μου". Νίκη, 33 ετών.
"Το ότι είχα σεξουαλικές σχέσεις με άντρες που δεν μπορούσαν να μου δώσουν αυτά που ήθελα. Και έμενα μαζί τους από ανασφάλεια". Νατάσσα, 36 ετών.
"Νομίζω η επιλογή που με κάνει να μετανιώνω περισσότερτο είναι πως η πρώτη μου φορά έγινε ενώ δεν ήμουν έτοιμη. Ένιωθα πιεσμένη που όλες μου οι φίλες έκαναν σεξ και έτσι νόμιζα πως ήμουν και εγώ έτοιμη. Τελικά δεν ήμουν. Αν γύρναγα τον χρόνο πίσω θα περιμένα ένα - δυο χρόνια ακόμη". Κατερίνα, 29 ετών.

 
 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου