11.7.15

ΜΕΣΩ FACEBOOK - Η Ραχήλ Μακρή δίνει ραντεβού στα... γουναράδικα


Η Ραχήλ Μακρή «επανεμφανίζεται» μετά το «όχι» και δίνει ραντεβού στα... γουναράδικα


Για τη στάση της στη χθεσινή ψηφοφορία στη Βουλή, όπου αρνήθηκε να στηρίξει την κυβέρνηση του κόμματός της απέχοντας και από τη διαδικασία, έδωσε σήμερα εξηγήσεις η Ραχήλ Μακρή,  με μακροσκελείς αναρτήσεις στο Facebook.

Η βουλευτής Κοζάνης αναφέρει για τη στάση της:

«Ξεκαθάρισα στην τοποθέτησή μου στην διαδικασία συζήτησης στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων ότι για το ζήτημα της Ελληνικής πρότασης ο Ελληνικός Λαός έχει δώσει εξουσιοδότηση διαπραγμάτευσης στις 25 Ιανουαρίου και εντολή απόρριψης των μέτρων λιτότητας στις 5 Ιουλίου. Η Λαϊκή βούληση αποτελεί την πλέον δεσμευτική εντολή που δύναται να λάβει μια Κυβέρνηση και δεν νομιμοποιούμαστε να συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε ψηφοφορία ερμηνείας μιας ξεκάθαρης δήλωσης των πολιτών αυτής της Χώρας. Η θέση μου είναι σαφής και καταγεγραμμένη».
Σε μεταγενέστερη ανάρτηση, η βουλευτής αναφέρει:
«Λυπάμαι που χαλάω τα σχέδια της Ροζ και γαλάζιας μονταζιέρας. Δεν θα σας έκανα ποτέ την χάρη να εξαπολύσετε επικοινωνιακή επίθεση στο πρόσωπό μου ταυτίζοντας με με χώρους που ποτέ δεν ανήκα ιδεολογικά. Ήμουν ξεκάθαρη και η ψήφος μου καταγράφηκε στην διαδικασία συζήτησης στην επιτροπής της οποία αποτελώ μέλος και όπως ορίζει ο κανονισμός της Βουλής. Μέτρα λιτότητας από μένα ως Βουλευτή δεν θα περάσουν κι εγώ τιμώ τον όρκο που έδωσα στους πολίτες και την πατρίδα. Περαστικά σας στα τρόλ ρόζ και γαλάζια. Ραντεβού στα γουναράδικα».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου