12.9.15

Β.Λεβέντης - Οι «κωλοτούμπες» που του χάρισαν προβολή στα ΜΜΕ

Πώς ο περιθωριακός Λεβέντης έγινε «συστημικός» !

  Ενας ξεχασμένος πολιτικός, που ανα-γεννήθηκε και μεγάλωσε ουσιαστικά μέσα στην ιδιωτική τηλεόραση στην πιο trash εκδοχή της, εμφανίζεται σήμερα ως ο υπεύθυνος αρχηγός ενός προσωποπαγούς κόμματος, που επαινείται από τα μέσα για το ήθος του, την εντιμότητά του, το πολιτικό του ένστικτο και για τις υποτιθέμενες προφητείες του.

1. Οι πρόσφατες ατάκες

► Οι αριστεροί είναι αποτυχημένοι πολίτες.
► Κάποια ζώα θέλουν και σύνταξη! Τώρα θα καταλάβουν και τα ζώα! Οι εισφορές είναι για να έχεις ανά πάσα στιγμή περίθαλψη - όχι για να παίρνεις σύνταξη.
► Για τη μεγάλη συγκέντρωση του «Οχι» είπε: «Συνάθροιση ακροδεξιών, χρυσαυγιτών, αριστερών, κάτι δραχμιστών, ένα άθροισμα λυσσασμένων σκυλιών».
► Ο όρος για να βγεις σε ένα κανάλι, είναι να σταματήσεις να καταγγέλλεις τους όρους της διαπλοκής.
► Σε δύο μήνες μπορώ να βγάλω τη χώρα από το Μνημόνιο και το 2017 μπορούμε να ξαναβγούμε στις αγορές.
► Στις 12 Ιουλίου επεδείχθη ένα μεγαλείο από τη Μέρκελ και σώθηκαν οι καταθέσεις και οι συντάξεις.
► Είμαι έτοιμος να συνεργαστώ με την κυβέρνηση, αλλά όχι με σύμπραξη.
► Η Ελλάδα γυρίζει σελίδα. Εγώ δεν είμαι αντισυστημικός, εγώ είμαι συστημικός, αλλά όχι διεφθαρμένος.
► Εγώ το 10%-12% που θα μου δώσει η Ελλάδα, θα το κάνω 30%-40% στις επόμενες εκλογές.

2. Οι παλαιότερες δηλώσεις του

► Αν ήμουν κωλοτούμπας, θα ήμουν σε όλα τα κανάλια των μεγαλονταβατζήδων εκδοτών (2014).
► Ολοι στέκονται κλαρίνο μπροστά στον Μπόμπολα, τον Αλαφούζο, τον Κυριακού, τον Κοντομηνά, σε όλους. Ο μόνος που δεν το δεχόταν η καρδιά μου να γίνει τέτοια υπεξαίρεση του λαϊκού χρήματος και να μην το καταγγείλω, αφού το εντόπισα, ήμουν εγώ. Καταδίκασα τον εαυτό μου να μη με φιλοξενούν πουθενά (10/2/2015, Extra).

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου