4.10.15

ΜΙΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ: «Πρότυπό μου η ...Βασιλική Θάνου» !

Η Μις Πελοπόννησος 2015 που σπουδάζει Νομική αποκαλύπτει ότι θαυμάζει την πρώτη γυναίκα πρωθυπουργό
 

Θαυμάζει τη Ζιζέλ αλλά και την πρώην υπηρεσιακή πρωθυπουργό της Ελλάδας Βασιλική Θάνου. Η Μις Πελοπόννησος 2015 προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στην πασαρέλα και στα δικαστήρια, αφού, εκτός από την ενασχόλησή της με το μόντελινγκ, σπουδάζει στη Νομική Αθηνών και φιλοδοξεί να μπει μια μέρα στο δικαστικό σώμα!

ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

Τη λένε Ινα Κατσιμπούλα, κατάγεται από το Λουτράκι και πήρε μέρος στα Πελοποννησιακά Καλλιστεία έπειτα από παρότρυνση της περσινής νικήτριας Κωνσταντίνας Ψαροπούλου, με την οποία είναι καλές φίλες.
«Πήρα μόνη μου την πρωτοβουλία να δηλώσω συμμετοχή, αλλά η Κωνσταντίνα με ενθάρρυνε πολύ. Το ίδιο και η μητέρα μου, η οποία με στηρίζει πάντοτε στις επιλογές μου. Ο πατέρας μου, από την άλλη μεριά, είχε κάποιες επιφυλάξεις, ωστόσο πιστεύω ότι χάρηκε τελικά με την επιτυχία μου στον διαγωνισμό» λέει η Ινα στην «Espresso». Επιθυμία της πάντως είναι να συνδυάσει τη δουλειά του μοντέλου με τις σπουδές της.
«Δεν επέλεξα τυχαία τη δικηγορία. Είναι ένα επάγγελμα με κύρος. Ο απώτερος στόχος μου είναι να μπω στο δικαστικό σώμα. Μπορεί να αγαπώ πολύ το μόντελινγκ, ειδικά το κομμάτι των φωτογραφίσεων, αλλά είναι μια δουλειά με ημερομηνία λήξης. Οφείλω λοιπόν να επενδύσω περισσότερο στις σπουδές μου» συνεχίζει η Μις Πελοπόννησος, σημειώνοντας ότι για εκείνη είναι ιδανικός ο συνδυασμός ομορφιάς και γνώσης.
«Τα διεθνή πρότυπά μου στο μόντελινγκ είναι η Ζιζέλ και η Αλεσάντρα Αμπρόσιο, ενώ από την Ελλάδα θαυμάζω πολύ τη Βίκυ Καγιά και τη Δούκισσα Νομικού» αναφέρει η Ινα, η οποία όμως έχει ακόμη ένα πρότυπο-

έκπληξη. «Είναι η Βασιλική Θάνου, η οποία δούλεψε πολύ σκληρά στο δικαστικό σώμα και κατάφερε να γίνει η πρώτη γυναίκα πρωθυπουργός στην Ελλάδα. Τη θαυμάζω απεριόριστα».
Εκτός από τον τίτλο Μις Πελοπόννησος 2015 η Ινα αναδείχτηκε επίσης Μις Τουρισμός σε ένα event που προηγήθηκε της τελικής φάσης των καλλιστείων, στο ξενοδοχείο «Αχίλλειον» στο Λουτράκι, το οποίο ανήκει στον πρώην αναπληρωτή υπουργό Δημόσιας Τάξης Γιάννη Πανούση. Η ίδια δεν είναι σε σχέση αυτήν την εποχή, αφού δεν έχει βρει κάποιον που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της. «Μου αρέσουν οι άντρες με κοιλιακούς, αλλά θα συμβιβαζόμουν με μέτρια εμφάνιση και έναν καλό χαρακτήρα» παραδέχεται. Οπως λέει, γοητευτικοί άντρες υπάρχουν παντού, ακόμη και στη Βουλή, όπου ξεχωρίζει τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου