12.11.15

ΡΟΔΟΣ - Μητέρα δύο παιδιών ζητά 500.000 ευρώ από Άγγλο που της επιτέθηκε


knife20attack.medium

Χρηματική αποζημίωση συνολικού ύψους 500.000 ευρώ διεκδικεί με αγωγή της ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρόδου, μια κάτοικος των Αγίων Αποστόλων στη Ρόδο, έγγαμη μητέρα, που δέχτηκε αιφνίδια επίθεση από έναν Άγγλο, άνευ λόγου και αιτίας, αναφέρει η dimokratiki.gr.
Διαβάστε πώς περιγράφει το περιστατικό το θύμα:
«Στις 19 Ιουλίου 2010 στην Ρόδο ευρισκόμουν έξωθεν της οικίας μου και ειδικότερα στην περιοχή Αγίων Αποστόλων και ξεφόρτωνα από το αυτοκίνητό μου, που ήταν σταθμευμένο ακριβώς έξωθεν της οικίας μου, λαχανικά, που είχα μεταφέρει από το χωριό μου. Η κίνηση στον δρόμο ήταν αραιή και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα στην μετακίνηση των πραγμάτων από το αυτοκίνητο προς το σπίτι μου.
Εντελώς ξαφνικά, αναίτια, ο εναγόμενος τον οποίο δεν γνώριζα, δεν είχα ξαναδεί στην ζωή μου, δεν είχα την παραμικρή επαφή ή σχέση μαζί του από οποιαδήποτε αιτία, με πλησίασε με ορμή από την πίσω πλευρά μου, ενώ μετέφερα τα πράγματα, με εκτίναξε με το σώμα του και έπεσα στο έδαφος ευρισκόμενη σε αιφνιδιαστική επίθεση από αυτόν τον άγνωστο σε μένα άνδρα.
Επρόκειτο για ένα άτομο ηλικίας περίπου 25 ετών, γυμνός από την μέση και πάνω που αφού με έριξε κάτω λόγω της ώθησης του σώματός του, έπεσε πάνω μου και άρχισε να με γρονθοκοπεί ασταμάτητα, αδιάκριτα σε όλο μου το σώμα.
Κατ” αρχήν βρέθηκα σε πανικό αφού δεν κατάλαβα τι ακριβώς μου είχε συμβεί, γιατί άραγε το άτομο αυτό με έριξε κάτω και γιατί με κτυπούσε. Ο εναγόμενος μη ικανοποιημένος από τα κτυπήματά του με τις γροθιές του στο σώμα μου, άρχισε να με κουνάει βάναυσα δεξιά και αριστερά προκαλώντας μου μεγάλα ταρακουνήματα και επιπλέον ταραχή αφού δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί δεχόμουν όλη αυτή την επίθεση.
Ακολούθως συνέχισε να με γρονθοκοπεί εκ νέου σε όλο μου το σώμα προκαλώντας μου αφόρητους πόνους πράγμα που με έκανε να κραυγάζω αρχίζοντας πλέον να καλώ σε βοήθεια, αφού αντιλήφθηκα ότι ευρισκόμουν σε σπουδαίο κίνδυνο για τη ζωή μου και την σωματική μου ακεραιότητα. Μολονότι ζητούσα βοήθεια και σπάραζα από τους πόνους από τα αλλεπάλληλα κτυπήματά του, στο πρόσωπό μου, στο στήθος μου, στα πλευρά μου, στην κοιλιακή χώρα, ο εναγόμενος δεν πτοήθηκε καθόλου, αντίθετα μαινόμενος συνείχε να επιφέρει αδιάκριτα και αδιάφορα για τις συνέπειες των κτυπημάτων του, βολές με τα χέρια του στο σώμα μου. Πλέον άρχισα να νιώθω ότι χάνω τις αισθήσεις μου αφού είχα ήδη δεχθεί αναρίθμητα χτυπήματα παντού, από το κεφάλι μου, πρόσωπό μου, στήθος μου, κοιλιακή χώρα και σιγά σιγά αισθανόμουν ότι χάνω την επαφή με το περιβάλλον ως αιτία έχουσα τους αβάσταχτους πόνους σε όλο μου το σώμα. Την στιγμή εκείνη πρόλαβα και ανέκραξα
 για άλλη μια φορά βοήθεια εις αναζήτηση οποιουδήποτε ανθρώπου μπορούσε να μου παράσχει συνδρομή ώστε να ξεφύγω από την απειλητική για την ζωή μου αυτή κατάσταση.
Ο εναγόμενος ενώ ευρίσκονταν πάνω μου έβγαλε από το πίσω μέρος του παντελονιού του ένα σουγιά και μου κατάφερε μερικά κτυπήματα με αυτό το αιχμηρό αντικείμενο. Εκείνη ακριβώς την στιγμή έχασα και τις αισθήσεις μου μένοντας πλέον εντελώς ανήμπορη και αβοήθητη στο έλεος της μανιακής επίθεσης του εναγόμενου. Ευτυχώς για μένα και σωτηρία της ζωής μου, εκείνη ακριβώς την στιγμή άκουσε τις τελευταίες μου κραυγές η κόρη μου που ευρίσκονταν εντός της οικίας μου, πλησίασε άμεσα τον εναγόμενο προσπαθώντας να αποτρέψει, όσο μπορούσε, να μου επιφέρει και άλλα κτυπήματα.
Για την ακρίβεια τον τραβούσε, τον κλότσησε,  παράλληλα καλούσε σε βοήθεια όποιον μπορούσε να συνδράμει. Τούτο διότι το μένος, η ορμή του εναγόμενου εναντίον μου ήταν τέτοια που σχεδόν καμία επίδραση δεν είχε η επέμβαση της θυγατρός μου. Εκείνος συνέχισε τα κτυπήματα και τελικά η σωτηρία ήρθε από θαμώνες παρακείμενου καφενείου που ακούγοντας τις φωνές της θυγατρός μου, εγώ είχα χάσει πλέον τις αισθήσεις μου, αιμορραγούσα, οι οποίοι κατάφεραν από κοινού μεταξύ των να με αποσπάσουν από τον εγκλωβισμό που μου είχε κάνει με το σώμα του και να διακόψουν τα κτυπήματά του στο σώμα μου. Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία και ο εναγόμενος παραδόθηκε στους αστυνομικούς που τον οδήγησαν στο Αστυνομικό Τμήμα. Εμένα με μετέφεραν αιμόφυρτη στο, ευτυχώς σε κοντινή απόσταση ευρισκόμενο, νοσοκομείο για νοσηλεία».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου