8.1.16

ΣΟΚ: Ανέβασε φωτό με τον βιασμό της στο Instragram

Ποικίλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει ένα μια 27χρονη, η οποία μετά τον βιασμό που υπέστη, δημοσίευσε φωτογραφίες της στο Instagram.

H Amber Amour είχε ταξιδέψει στο Κέιπ Τάουν για να προωθήσει την καμπάνια της «Σταματήστε τον βιασμό. Εκπαιδεύστε». Η κοπέλα είχε πέσει θύμα βιασμού για πρώτη φορά όταν ήταν 12 ετών.
Την Τετάρτη, η νεαρή νοϋορκέζα ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μηνύματα και φωτογραφίες με τις οποίες περιέγραφε το πως έπεσε θύμα βιασμού από έναν άνδρα ονόματι Shakir στο μπάνιο ενός ξενοδοχείου.

Στην φωτογραφία η Amour φαίνεται να κλαίει μπροστά σε μια ντουζιέρα και στο συνοδευτικό κείμενο εξιστορεί την φρικιαστική εμπειρία που έζησε:
«Εγινε πριν από μερικά λεπτά. Μερικές φορές αυτά τα πράγματα συμβαίνουν τόσο γρήγορα που είναι δύσκολο να θυμηθείς όλες τις λεπτομέρειες... ήμουν άρρωστη τις τελευταίες δύο ημέρες από τροφική δηλητηρίαση και σήμερα ήταν η πρώτη μέρα που βγήκα έξω. Πήγα πίσω στο παλιό μου χόστελ για να αφήσω ένα σημείωμα στον φίλο μου τον Νick. Εκεί ήταν ένας άλλος άνδρας, o Shakir, ο οποίος προσπαθούσε απεγνωσμένα να συνευρεθεί μαζί μου. Τον φίλησα μια φορά όμως έμοιαζε μεθυσμένος και του είπα ότι δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή αφού είχα ήδη γνωρίσει κάποιον άλλον. Πριν φύγω, πέρασα από πάνω για να χαιρετήσω έναν άλλο φίλο μου, τον Clyde από τις ΗΠΑ. Ο Shakir με ακολούθησε και είπε ότι θα έκανε ένα ντους. Μου πρότεινε να κάνω κι εγώ. Είπα ναι γιατί το νερό στο χόστελ που έμενα τώρα ήταν κρύο και μετά από δύο ημέρες κατά τις οποίες ήμουν άρρωστη, ήθελα απλώς ένα ζεστό ντους. Μόλις μπήκα στο μπάνιο, εκείνος με έριξε με δύναμη κάτω», έγραψε η Amour στην αφήγησή της, προκαλώντας σχόλια συμπαράστασης αλλά και κριτικής από ορισμένους από τους ακολούθους της.
Λίγες ώρες μετά η 27χρονη ανέβασε και μια φωτογραφία από το κραβάτι της εξέτασης σε κάποιο νοσοκομείο που πήγε.  των εργαλείων που θα χρησιμοποιούσαν οι γιατροί για να την εξετάσουν. Στην περιγραφή της φωτογραφίας η ίδια ευχαρίστησε όσους την στήριξαν και απάντησε σε εκείνους που της άσκησαν κριτική.
«Σε όσους με κατηγορούν ή σε οποιοδήποτε άλλο θύμα βιασμού, θέλω να ξέρετε ότι είστε ο πραγματικός λόγος που είμαι τόσο ειλικρινής. Θα μπορούσα να κρύψω τις λεπτομέρειες. Θα μπορούσα να κρατήσω κάποιες πληροφορίες για τον εαυτό μου. Όμως όχι. Πρέπει να ξέρετε την αλήθεια και να δείτε την πραγματικότητα. Ό,τι και να κάνει κάποιος δεν αποτελεί πρόσκληση για βιασμό. Δεν έχει σημασία εάν τον φίλησα. Δεν έχει σημασία εάν είπα ναι σε ένα ντους. Δεν είπα ποτέ ότι μπορούσε να γίνει βίαιος μαζί μου. Ποτέ δεν είπα ότι μπορούσε», έγραψε.
Πολλοί χρήστες κατηγόρησαν την Amour ότι προκάλεσε τον βιασμό της, καθώς δέχτηκε να κάνει ντους με έναν άγνωστο. Η ίδια δήλωσε ότι ακόμα και οι αστυνομικοί την έφεραν σε δύσκολη θέση, ρωτώντας την αν είναι βέβαιη πως ο δράστης κατάλαβε ότι η κοπέλα είχε πει «όχι».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου