9.4.16

ΦΩΤΟ - ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ: Απόκοσμες εικόνες με άνθρωπο να… περπατά στα σύννεφα, κάνουν τον γύρο του κόσμου!

 Ο 30 χρονος Ιρλανδός Nick O’Donohue, εργάστηκε ως διευθυντής σε μια εταιρία που πετά  από Αυστρία προς Λονδίνο. 

SYNNEFA
Ξαφνικά είδε κάτι περίεργο έξω από το παράθυρο του και αποφάσισε να το φωτογραφίσει. Μοιάζει με έναν άνθρωπο ή ένα ρομπότ, με τα πόδια του να βρίσκονται πάνω απ όλα τα σύννεφα.

Σύμφωνα με τον O’Donoghue:
 
«Εγώ πετούσα για το σπίτι μου μετά από μια επίσκεψη εργασίας στην Αυστρία. Κοίταξε έξω από το παράθυρο και στη συνέχεια είδα αυτή την εικόνα. Είναι σίγουρα μια συγκεκριμένη μορφή.
Έτσι, ζήτησα από την κυρία, που καθόταν στα δεξιά μου να κοιτάξω έξω από το παράθυρο. Ήμουν πάρα πολύ σοκαρισμένος!
Όλα αυτά που παρατηρήσαμε διήρκησαν περίπου δύο λεπτά. Για μένα, αυτό που είδα ήταν πολύ παρόμοιο με τον άνθρωπο, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ιδέα τι ήταν.
Έγραψα στα σχόλια ότι αυτό είναι το ανώτερο στρώμα των νεφών, τα οποία ήταν πολύ κοντά το ένα με το άλλο. Αλλά από ό, τι είδα, ήμουν έκπληκτος γιατί ποτέ δεν πιστεύα ότι ήταν απλά ένα σύννεφο. Δεν μπορώ να δώσω καμία εξήγηση »

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου