13.5.16

Προφυλακιστέος ο «εγκέφαλος» της απάτης - μαμούθ με θύματα επιχειρηματίες


Προφυλακιστέος ο «εγκέφαλος» της απάτης - μαμούθ με θύματα επιχειρηματίες

Στη φυλακή οδηγήθηκε με σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα ο ένας εκ των πρωταγωνιστών της απάτης - «μαμούθ» των 500 εκατ. δολαρίων. Η απολογία του ενώπιον της 10ης τακτικής ανακρίτριας διήρκεσε περισσότερες από οκτώ ώρες, ενώ οι άλλοι συγκατηγορούμενοί του θα απολογηθούν την Κυριακή.  Η απολογία του ενώπιον της 10ης τακτικής ανακρίτριας διήρκεσε περισσότερες από οκτώ ώρες. Ο άλλος πρωταγωνιστής Γιώργος Δασκαλέας μαζί με άλλους τέσσερις συγκατηγορούμενούς του θα απολογηθούν την Κυριακή.
Σε συνομιλία του με δημοσιογράφους ο Γιώργος Λίτινας είπε ότι στην απολογία του αρνήθηκε τις κατηγορίες και υποστήριξε:
«Είμαι το μεγαλύτερο θύμα του Δασκαλέα καθώς έχω χάσει πολλά χρήματα. Η ιστορία αυτή αποκαλύφθηκε χάρη στις ενέργειες μου από το Μάιο του 2015 ως σήμερα. Το μεγαλύτερο μέρος του αποδεικτικού υλικού έχει προσκομιστεί στις αρχές από εμένα. Έχω κινηθεί ενώπιον δικαστικών και αστυνομικών αρχών σε πέντε διαφορετικές χώρες. Αγγλικά και Ουκρανικά δικαστήρια με έχουν δικαιώσει και έχουν μπλοκάρει τους τραπεζικούς λογαριασμούς του Δασκαλέα και της εταιρίας του.
Τα στοιχεία είναι συντριπτικά και αποδεικνύουν όχι μόνο την αθωότητα μου αλλά και το μέγεθος της μεθόδευσης εναντίον μου και εναντίον όλων των επενδυτών. Συνολικά εγώ και συγγενικά μου πρόσωπα έχουμε χάσει επτά εκατομμύρια δολάρια.
Όλοι αυτοί είναι μια συμμορία. Ο Δασκαλέας έφαγε όλα τα λεφτά. Μόνο στους μπράβους του έδινε 700.000 ευρώ το χρόνο.
Υπάρχουν στοιχεία ότι ο Δασκαλέας και οι συνεργάτες του σχεδίαζαν ακόμα και τη δολοφονία μου».
Οι συνήγοροι του Γ. Λίτινα προσκόμισαν στον ανακριτή υπεύθυνες δηλώσεις 16 θυμάτων της απάτης που υπερασπίζονται τον κατηγορούμενο υποστηρίζοντας ότι η σύλληψη του εγκυμονεί κινδύνους για την εξέλιξη των δικαστηρίων που εκκρεμούν σε άλλες χώρες, από τις αποφάσεις των οποίων περιμένουν την επιστροφή των χαμένων χρημάτων τους. Κάποιοι από αυτούς δηλώνουν πρόθυμοι να καταθέσουν ως μάρτυρες υπεράσπισης του λέγοντας ότι και αυτός είναι θύμα της απάτης.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου