6.8.16

Aκόμη μία αποκάλυψη για την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Η συμβουλή στη Ρίτα Σακελλαρίου 

H αγαπημένη ηθοποιός των Ελλήνων Αλίκη Βουγιουκλάκη συνέστησε στην επίσης δημοφιλή τραγουδίστρια Ρίτα Σακελλαρίου να κάνει κυτταροθεραπεία, ισχυρίζεται ο Λάκης Κορρές, επιστήθιος φίλος και οικονόμος της τραγουδίστριας, στην εφημερίδα "Freddo".
«Δεν έφυγε ικανοποιημένη. Θυμάμαι τις κουβέντες που μου είπε λίγες μέρες πριν πεθάνει: “Κρίμα, είχα όνειρα ακόμα. Είχα πολλά να δώσω”. Η Ρίτα ήταν απόλυτα ευχαριστημένη στην καλλιτεχνική της πορεία. Δεν είχε προβλήματα και κόμπλεξ με κανέναν. Σκαμπανεβάσματα υπήρχαν στα προσωπικά της. Γιατί, όπως ξέρεις, της άρεσαν οι νεότεροι άντρες. Και εκεί υπήρχαν… θεματάκια» δηλώνει ο Λ. Κορρές.
Για το αν ο καρκίνος  την είχε προειδοποιήσει απαντά: «Ένα χρόνο πριν, λοιπόν, ο καρκίνος την είχε… προειδοποιήσει. Μια μέρα στο καμαρίνι της μου λέει: ‘Μωρέ, μάτωσε ο λαιμός μου. Από τις φράουλες που έφαγα θα είναι”. Δεν έδωσε σημασία και εμένα δεν μου είχε πάει ο νους στο κακό. Όμως ο καρκίνος είχε χτυπήσει στα πνευμόνια και αυτό αποδείχτηκε αργότερα από τις εξετάσεις… Στο τέλος είχε φτάσει και στις φωνητικές χορδές ο καρκίνος. Η ίδια ένιωθε χάλια. Δεν ήθελε να δει και να ακούσει κανέναν. Τα είχε καταλάβει όλα και μου έλεγε: “Έπρεπε να ζήσω κι άλλο, Λάκη”!».
Για την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την ανάπλαση κυττάρων, ο οικονόμος της τραγουδίστριας υποστηρίζει:
«Ήταν αρκετά πριν από την αρρώστια της Ρίτας. Δεν θυμάμαι ποια χρονιά, και είχαμε πάει στο θέατρο να δούμε την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Τότε, λοιπόν, μου είχε δώσει η Αλίκη ένα τηλέφωνο ενός γιατρού για να κάνει τη συγκεκριμένη κυτταροθεραπεία και η Ρίτα. Δεν έφτανε μόνο να είναι όμορφες εμφανισιακά, έπρεπε να έχουν και δύναμη για να δείχνουν νέες. Αυτό δημιουργούσε η ανάπλαση κυττάρων. Τότε, λοιπόν, συμβουλευτήκαμε την προσωπική γιατρό της Ρίτας, την Ειρήνη Σταματάκη, η οποία μας απέτρεψε:  “Λάκη, είναι πάρα πολύ επικίνδυνο αυτό. Ούτε κατά διάνοια μην το κάνει η Ρίτα". Από όσο γνωρίζω, μόνο η Αλίκη το έκανε».


star.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου