18.8.16

ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ Η ΡΑΧΗΛ; Φωτογραφίζεται με τατουάζ και μιλάει για τη Ζωή

Η Ραχήλ Μακρή φωτογραφίζεται από την Ιωάννα Ρουφφοπούλου για το Down Town και μιλά στην Φανή Πλατσατούρα για τη σχέση της με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου και κάνει την δική της πρόβλεψη για τον επόμενο πρωθυπουργό.
Μιλάς σήμερα με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου;
 Κάποτε τη χαρακτήριζες αδερφή σου. «Φυσικά μιλώ με τη Ζωή.
 Όταν τη χαρακτήριζα στις συνεντεύξεις «αδερφή» μου εννοούσα πολιτική αδερφή μου, με την έννοια ότι ήμασταν δυο βουλευτίνες που είχαμε κοινή αφετηρία. Μας έφεραν κοντά πράγματα που μας ενώνουν μέχρι σήμερα. Εξακολουθούμε να έχουμε κοινούς στόχους για τη χώρα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι φίλη μου με την έννοια που έχω εγώ για τη φιλία στο μυαλό μου. Η σχέση μας ήταν πάντα πολιτική.»


Διασκεδάζατε όμως μαζί τα βράδια. «Δεν βγαίναμε μαζί τα βράδια. Πήγαμε μόνο μια φορά σε μια μουσική σκηνή.»

Στις επόμενες εκλογές θα κατέβεις με τον συνδυασμό της; «Δεν ξέρω ακόμα. Συνηθίζω τις αποφάσεις μου να τις παίρνω ανάλογα με τα δεδομένα εκείνης της στιγμής, το ίδιο θα πράξω και τώρα. Έχω υπογράψει είναι η αλήθεια την ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος της, καθώς οι συγκεκριμένες ιδρυτικές αρχές με εκφράζουν απόλυτα. Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι οι επόμενες εκλογές είναι ήδη στημένες και σχεδιασμένες από πριν.

Ξέρεις δηλαδή ποιος θα είναι ο επόμενος Έλληνας πρωθυπουργός; «Ναι, νομίζω ότι ξέρω.»

Ποιος θα είναι; «Δεν θα είναι από κόμμα ο επόμενος πρωθυπουργός της χώρας μας. Θα είναι ένας αχυράνθρωπος του τραπεζικού συστήματος. Ένας τραπεζίτης που θα εξυπηρετεί συμφέροντα. Αυτή είναι η δική μου πολιτική εκτίμηση. Υπάρχει βέβαια και ο απρόβλεπτος παράγοντας που είναι ο λαός. Ελπίζω να με διαψεύσει και να μην επιτρέψει αυτή τη φορά να μετατρέψουν το «Όχι» του σε «Ναι» και να τον κοροϊδέψουν με υποτιθέμενα παράλληλα προγράμματα και γελοίες εξόδους από νομίσματα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου