11.8.16

Πάτησε ...Ελλάδα η "χρυσή" Άννα :​«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη»!

Συγκινημένη τόσο εκείνη όσο και ο πατέρας της...

«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη», δήλωσε η χρυσή Ολυμπιονίκης του Ρίο στη σκοποβολή, Άννα Κορακάκη, κατά την άφιξή της στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
«Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη, νομίζω θα μου πάρει καιρό. Αυτό το μετάλλιο σημαίνει τα πάντα. Ήταν όνειρο ζωής. Πριν ακόμη γίνω αθλήτρια, πάντα θαύμαζα τους Ολυμπιονίκες, τους πρωταθλητές. Μπορεί να είσαι παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά αυτό το μετάλλιο να μην έρθει ποτέ. Εκπληρώθηκε εις διπλούν το όνειρό μου», είπε χαρακτηριστικά η 20χρονη αθλήτρια κατά την υποδοχή της.
Στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» υποδέχτηκε την Άννα Κορακάκη από την πλευρά της κυβέρνησης ο υπουργός Εσωτερικών κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής ενώ προς τιμήν της, υπήρξε τελετή υποδοχής από στρατιωτικό άγημα.

Ο υπουργός μίλησε για την πιο συγκινητική στιγμή που έχει ζήσει ενώ η ολυμπιονίκης υπογράμμισε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει τι έχει καταφέρει. Οπως είπε πριν γίνει αθλήτρια, ονειρευόταν να ζήσει τέτοιες στιγμές. «Αγωνίστηκα σκληρά, ονειρευόμουν ένα μετάλλιο, ήρθαν δύο, δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευτυχισμένη» είπε με τη σεμνότητα που τη χαρακτηρίζει.
Αργότερα θα βρεθεί στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης με σκοπό να επισστρέψει στη βάση της, στη Δράμα.

Και στα δύο αεροδρόμια η παρουσία του κόσμου που ήθελε  να συγχαρεί την αθλήτρια,είναι συγκινητική.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου