4.8.16

Ρουφάει το αίμα του λαού η κυβέρνηση μέσω ΙΚΑ και Εθνικής Τράπεζας!

Οι άθλιοι της αριστερό δεξιάς συγκυβέρνησης ρουφάνε το αίμα του λαού που τους ψήφισε πιστεύοντας τα ψέματα του Αλέξη!
 
 Διαβάστε καταγγελία να φρίξετε!  
 
Καταγγελία για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και το ΙΚΑ ΚΕΑΟ ΚΟΖΑΝΗΣ


Αγαπητές αναγνώστριες/Αγαπητοί αναγνώστες,

Στις 19/7/2016 κατά την επίσκεψή μου σε κατάστημα Εθνικής Τράπεζας, πληροφορήθηκα ότι οι λογαριασμοί μου έχουν δεσμευτεί καθώς υπάρχει ηλεκτρονικό κατασχετήριο από το ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης. Για όσες/όσους δεν γνωρίζουν τι υπηρεσία είναι, ενημερώνω ότι πρόκειται για έναν εισπρακτικό μηχανισμό ανεξόφλητων οφειλών. Τρέχω να ρυθμίσω το χρέος (το οποίο δεν γνώριζα γιατί δεν μου κοινοποιήθηκε και αφορούσε οικοδομικά ένσημα εταιρίας από την οποία αποχώρησα εδώ και 9 χρόνιατην ίδια ημέρα (φυσικά και έχω τα απαραίτητα έγγραφα), το ΙΚΑ ΚΕΑΟ στέλνει την άρση δέσμευσης των λογαριασμών μου αλλά μια εβδομάδα αργότερα τα μισά χρήματα (γιατί ο λογαριασμός είναι κοινός με άλλο άτομο) αποδίδονται στο ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης. Υποβάλλω τηλεφωνικά το παράπονό μου στην αρμόδια υπηρεσία της Εθνικής Τράπεζας στο 210 – 4806100 (γιατί μπορεί να χρειαστεί και σε άλλο άτομο) με αριθμό καταγραφής παραπόνου 1015669-16 και δύο μέρες αργότερα, από τη Διοίκηση της εν λόγω τράπεζας,μου τηλεφωνούν για να μου ζητήσουν συγνώμη και να με διαβεβαιώσουν ότι τα χρήματα θα επιστρέψουν στο λογαριασμό μου. Παρόλα αυτά, την Τετάρτη 3/8/2016 λαμβάνω τηλεφώνημα από τον προϊστάμενο του ΙΚΑ ΚΕΑΟ που με ρωτάει αν τα χρήματα που τελικά δεσμεύτηκαν και τα πήρε η υπηρεσία του, είναι δικά μου ή, του πρώην συνεταίρου μου από τον οποίο σημειώνω ότι δεν αφαιρέθηκε ούτε ένα ευρώ! Τελικά, τα χρήματα παρακρατήθηκαν από το ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης και δεν επεστράφησαν! Τα θεώρησαν μάλιστα προκαταβολή για το χρέος της εν λόγω εταιρίας χωρίς αυτό να συνοδεύεται από κάποιο επίσημο έγγραφο!  Ουσιαστικά δεν τα έχω και δεν ξέρω ποιος τα πήρε!
Σε αυτή την ιστορία:
το έργο έγινε το 2007 οπότε και αποχώρησα από την ΟΕ εταιρία μην έχοντας επαφή και ενημέρωση,
ο πρώην συνέταιρος Στ. Δαδα. του Νικ(το πλήρες ονοματεπώνυμο δεν αναγράφεται αλλά για τους κατοίκους του μικρού χωριού και την αλήθεια των πραγμάτων, δίδεται το στίγμα)κάτοικος Γρεβενών, με δόλο απέκρυψε το χρέος τόσο από το ΙΚΑ ΚΕΑΟ όσο και από εμένα,
το ΙΚΑ ΚΕΑΟ περίμενε 9 χρόνια για να ζητήσει την οφειλή των 2.500 ευρώ για να λάβει – με δόλο ως φαίνεται - προσαυξήσεις που είχαν ως αποτέλεσμα το ποσό να ανέβει συνολικά στις 6.200 ευρώ,
δεν έλαβα κανένα ειδοποιητήριο για την οφειλή ούτε από το ΙΚΑ ΚΕΑΟ ούτε από την τράπεζα,
ο προϊστάμενος του ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης όταν τον ρώτησα γιατί δεν έστειλε ειδοποίηση στην δηλωμένη σε όλους τους φορείς διεύθυνση κατοικίας μου στη Θεσσαλονίκη, δεν έδωσε καμία απάντηση και μου έκλεισε το τηλέφωνο αγενώς!
δεν έχω λάβει επίσημο έγγραφο ούτε από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ούτε από το ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης για τα χρήματα που παράνομα μου αφαιρέθηκαν και παρακρατήθηκαν με αποτέλεσμα να μην γνωρίζω αν σχετίζονται με την οφειλή ή, αν κρατήθηκαν από κάποιον υπάλληλο για ίδιο όφελος,
δεν αφαιρέθηκε ούτε ένα ευρώ από λογαριασμό κατάθεσης του πρώην συνεταίρου πράγμα που υποκρύπτει ενδεχόμενο δόλο και μεροληψία,
είμαι παλαιά ασφαλισμένη του ΙΚΑ με μία και ΜΟΝΗ δηλωμένη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας που δεν έχει αλλάξει ΠΟΤΕ και την οποία μπορεί να βρει ο υπάλληλος του ΙΚΑ,
η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ καθυστέρησε – ίσως και σκόπιμα σε συνεργασία με το ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης – να στείλει την άρση δέσμευσης του λογαριασμού μου,
και αναρωτιέμαι τι νόημα έχει να τρέχει να ρυθμίσει κάποιος την οφειλή του όταν αδικαιολόγητα, παράνομα, καταχρηστικά και αντισυνταγματικά οι έχοντες μια καρέκλα στο δημόσιο αποφασίζουν και διατάσσουν κατά το δοκούν. 
Για όλους αυτούς τους λόγους, συνιστώ να αποσύρετε τα χρήματά σας ειδικά από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ η οποία ολιγορεί, τάχα δίνει λύσεις και αφήνει εκτεθειμένο τον καταθέτη της σε κάθε λογής όρνεα!
Αξιώνω ως πολίτης, δικαιοσύνη, απαιτώ την επιστροφή των χρημάτων μου – εφ όσον έχω ρυθμίσει το χρέος μου – επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου και από το ΙΚΑ ΚΕΑΟ Κοζάνης και από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ η οποία μου οφείλει το αφαιρεθέν ποσό, αδρά αποζημίωση για ηθική βλάβη, ψυχική οδύνη και βλάβες στην υγεία μου απόρροια των κάκιστων χειρισμών της. 
Παράκληση για τη δημοσίευση από όλους τους συναδέλφους Δημοσιογράφους.
Έχει ήδη αποσταλεί στον Συνήγορο του Πολίτη.
Ζητώ δικηγόρο που ενδιαφέρεται να αναλάβει την υπόθεση για αγωγή και μήνυση κατά της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ της ΕΛΛΑΔΟΣ.

Σας ευχαριστώ.

Ελένη Καρακίτσου

Μέλος Ε.ΔΗ.Π.Η.Τ. (Ένωση Δημοσιογράφων Περιοδικού – Ηλεκτρονικού Τύπου)


ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου