23.8.16

ΣΥΝΑΥΛΙΑ – ΣΤΑΘΜΟΣ !!!Μίμης Πλέσσας και Klaudia Delmer σήμερα το βράδυ στην Άνω Πόλη Κυπαρισσίας

Ένα ταξίδι στην μεγάλη ιστορία του Μίμη Πλέσσα στην Ελληνική μουσική !

Το πιάνο  του Μίμη Πλέσσα  και η μοναδική φωνή της  Klaudia Delmer μας υπόσχονται  μια μαγευτική  Αυγουστιάτικη  βραδιά  σε μία εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύλλογος για την Προστασία και Αναβίωση της Άνω Πόλης Κυπαρισσίας, σήμερα το βράδυ στις 9.00 μ.μ., στο προαύλιο του 2ου Νηπιαγωγείου Κυπαρισσίας, έναντι του Ι.Ν. Εισοδίων της Θεοτόκου
«Θα πιω απόψε το φεγγάρι», «Καμαρούλα μια σταλιά», «Όλα δικά σου, μάτια μου», «Το άγαλμα», «Ποια νύχτα σ’ έκλεψε», «Τι σου ’κανα και πίνεις», «Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες», «Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου», «Το φεγγάρι πάνωθέ μου», «Αν είναι η αγάπη αμαρτία», «Οι χάντρες», «Τόσα Καλοκαίρια», «Δώδεκα μαντολίνα», «Αν σ’ αρνηθώ, αγάπη μου», «Γλυκά πονούσε το μαχαίρι», «Έχω στενάχωρη καρδιά», «Έκλαψα χτες», «Ξημερώνει Κυριακή» και τόσα άλλα πολυαγαπημένα τραγούδια που έχουν αφήσει εποχή θα συμπαρασύρουν τους «τυχερούς » ακροατές  να σιγοτραγουδήσουν μαζί με την Klaudia Delmer  μερικά από τα αθάνατα κομμάτια του Ελληνικού κινηματογράφου

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου