22.9.16

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ !!! Απερχόμενος Αρχηγός ΠΣ: Δεν μπορώ να υποκύψω σε προσταγές και επιθυμίες που είναι αντίθετες με τα πιστεύω μου, τις Αξίες και Αρχές μου

Διαβάστε την επιστολή παραίτησης του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος: 
Κύριε Υπουργέ,

Μη δυνάμενος (εκ χαρακτήρος) να υποκύψω σε προσταγές και επιθυμίες που είναι αντίθετες με τα πιστεύω μου, τις Αξίες και Αρχές μου.

Έχοντας εξαντλήσει κάθε πρόσφορο και θεμιτό μέσο, προσπαθώντας και ενεργώντας με σκοπό τη διαφύλαξη του κύρους του θεσμού που υπηρετώ, αλλά και υπερασπιζόμενος την προσωπική μου Αξιοπρέπεια.

Υποβάλλω σήμερα την παραίτησή μου από το Αξίωμα του Αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος, προκειμένου να επιλεγεί νέος Αρχηγός ο οποίος θα τυγχάνει της πολιτικής στήριξης και εμπιστοσύνης τόσο από τον Γενικό Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας όσο και τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Εμμένω στην παρούσα και ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό της χώρας κ. Αλέξη Τσίπρα, για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου και την εκφρασμένη δημόσια θέση του ότι «οι Αρχηγοί των Σωμάτων Ασφαλείας δεν επιλέχθηκαν με κομματικά κριτήρια, αλλά γιατί είναι ικανοί και έντιμοι Αξιωματικοί».

Παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.

Ο Αρχηγός

Ιωάννης Θ. Καρατζιάς

Αντιστράτηγος Π.Σ.



πηγή

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου