7.10.16

Οι αχαλίνωτες διακοπές μιας Βρετανίδας στην Κρήτη -«Έκανα σεξ με ....8 άντρες»

Αξέχαστες θα μείνουν για μια 20χρονη από τη Βρετανία οι διακοπές που έκανε φέτος στην Κρήτη. Και όχι μόνο για καλό λόγο...
Η νεαρή Βρετανίδα περιέγραψε στη Sun την εμπειρία της. 
«Είμαι 20 ετών και έχω σχέση με το υπέροχο αγόρι μου εδώ και περίπου δύο χρόνια. Αυτός είναι 22 ετών. Τον Αύγουστο πήγα διακοπές μόνο με τις φίλες μου στην Κρήτη. Μέναμε όλες μαζί σε ένα μεγάλο διαμέρισμα. Κάθε απόγευμα βγαίναμε βόλτες στην πόλη (σ.σ.: δεν αναφέρει σε ποια). Εκεί γνωρίσαμε μια ομάδα αντρών, με τους οποίους κάναμε πολλή παρέα», είπε αρχικά.
Και συνέχισε: «Περάσαμε τον περισσότερο χρόνο των διακοπών μας μαζί τους. Κάναμε μπάνιο μαζί, πηγαίναμε σε πάρτι, βγαίναμε σε μπαρ και κλαμπ μαζί τους τα βράδια. Οταν γνώρισα έναν από αυτούς τους τύπους το πρώτο βράδυ, περνούσα τόσο όμορφα που δεν σκεφτόμουν καν το αγόρι μου. Χόρεψα όλη τη νύχτα με αυτόν τον τύπο και μετά πήγαμε στο διαμέρισμά του. Το σεξ ήταν απίστευτο.
»Την επόμενη ημέρα αισθανόμουν ενοχές, αλλά γρήγορα έφυγαν από το μυαλό μου. Το ίδιο πράγμα συνέβαινε κάθε ημέρα για το υπόλοιπο των διακοπών μου. Την ώρα που ετοιμαζόμασταν να γυρίσουμε πίσω στο σπίτι, είχα κάνει σεξ με οκτώ διαφορετικούς άντρες. Το πρόβλημά μου είναι ότι κόλλησα κάποιο αφροδίσιο νόσημα. Και τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί να το μετέδωσα στο αγόρι μου.
»Άρχισα να ανησυχώ όταν εμφανίστηκαν κάποια συμπτώματα. Πήγα σε κλινική και εκεί μου επιβεβαίωσαν ότι κόλλησα κάποιο αφροδίσιο. Μάλιστα, μου είπαν να το πω και σε όποιους είχα μαζί τους σεξουαλική επαφή, προκειμένου να κάνουν και εκείνοι θεραπεία. Αυτό όμως ήταν αδύνατο, γιατί το μόνο που ήξερα για αυτούς τους τύπους ήταν τα μικρά τους ονόματα. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν από αυτούς αφότου γύρισα σπίτι.
»Έκανα σεξ με το αγόρι μου, οπότε υπάρχει η πιθανότητα να έχει κολλήσει κι αυτός. Δεν ξέρω πώς να του το πω. Έχω μετανιώσει για ό,τι συνέβη. Αγαπάω το αγόρι μου πάρα πολύ. Είμαι σίγουρη ότι θα τρελαθεί αν το μάθει και δεν θα με συγχωρήσει ποτέ. Αλλά δεν θέλω να με αφήσει επειδή τού κόλλησα αφροδίσιο», κατέληξε η 20χρονη Βρετανίδα.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου