19.10.16

Αποκαλύφθηκε το όνομα της παρουσιάστριας που έκανε χαμό επειδή δεν κάθισε τζάμπα πρώτο τραπέζι στον Ρουβά!

Τι ακριβώς είχε συμβεί πριν λίγους μήνες;



Πριν από λίγους μήνες ο Χάρης Σιανίδης είχε περιγράψει στην κάμερα του Πρωινού πως γνωστή παρουσιάστρια έκανε ένα νυχτερινό κέντρο άνω κάτω επειδή δεν μπορούσαν να της δώσουν τζάμπα πρώτο τραπέζι πίστα! 
«Φώναζε, ούρλιαζε με τους μετρ, με έπαιρνε τηλέφωνο, μου έλεγε «Εγώ είμαι η τάδε! Ντροπή! Θα σας εκδικηθώ! 
Θα πω στους φωτογράφους να μη βγάλουν ούτε μία φωτογραφία!» ανέφερε τότε και τώρα αποκαλύπτει και το όνομα της παρουσιάστριας. Το περιστατικό αφορούσε την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου και ο Χάρης Σιανίδης περιγράφει:
«Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ήταν. Μετά το μετάνιωσα και λίγο, ίσως έφταιγα κι εγώ. Ήρθε στο μαγαζί. Της είχα κανονίσει εγώ τη γιορτή της. 
Δεν μπορούσε να είναι στο καλύτερο τραπέζι, που δικαιωματικά αξίζει και σε έναν celebrity. Έκατσε σε ένα δεύτερο τραπέζι. 
Όμως κι εμείς έχουμε ανάγκη αυτούς τους ανθρώπους, γιατί κι εγώ έχω ανάγκη τη Σπυροπούλου να έρθει.»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου