31.10.16

Αννίτα Πάνια: Οι φοβίες, τα αντικαταθλιπτικά και ο Καρβέλας

Ανατρεπτική, αντισυμβατική και άνθρωπος που μιλά πάντα με ειλικρίνεια. 
Η Αννίτα Πάνια ύστερα από 16 ολόκληρα χρόνια δίνει την πρώτη της συνέντευξη στο περιοδικό Down Town.
Τι φοβάται; Τι αγαπά; Πώς αντιμετωπίζει το δικό της ψώνιο και ποια η τωρινή σχέση της με τον Νίκο Καρβέλα;
“Νομίζω χρειάζεται ιδιαίτερη διαχείριση όταν μιλάς με ανθρώπους που ζουν ακραίες ζωές, με έντονες συμπεριφορές. Αυτοί με ενδιαφέρουν. Μου είναι ανυπόφοροι όσοι είναι άκρως κανονικοί. Εκεί τρελαίνομαι”, αποκαλύπτει η Αννίτα Πάνια και δηλώνει έτοιμη να ψάξεις το ο,τιδήποτε διαφορετικό.
Ποιες φοβίες έχεις πια;
Καμιά φοβία δεν έχω πια, γιατί «κούμπωσα» αντικαταθλιπτικό φάρμακο και ήρθα στα ίσα μου.
Με το «κούμπωσα» εννοείς ότι πήρες;
Ναι, γιατί αλλιώς δεν παλεύεται η ζωή. Δεν βγαίνει ξεροσφύρι.
Πολλοί είναι εναντίον των χαπιών.
Εγώ πιστεύω ότι κάθε ασθένεια χρειάζεται την αντιμετώπισή της. Όταν πονάει το στομάχι σου δεν θα πας στον γιατρό; Δεν θα πάρεις χάπι; Το ίδιο συμβαίνει και όταν πονάει το μυαλό σου. Εγώ σε κάποια στιγμή στη ζωή μου χρειάστηκα τη βοήθεια του αντικαταθλιπτικού και ευτυχώς λειτούργησε και με έσωσε. Και άρχισα να εκτιμώ αλλιώς τα πράγματα.
Τελικά, αν σε ρωτούσα αν είσαι παντρεμένη ή χωρισμένη με τον Νίκο Καρβέλα τι θα μου απαντούσες;
Θα σου απαντούσα πως τόσο ο γάμος όσο και το διαζύγιο δεν αποτελούν παρά τυπικές διαδικασίες. Οι ουσιαστικές διαδικασίες που έχω μάθει να υπηρετώ είναι η αγάπη, η αγάπη και η αγάπη. Μόνο αυτό είναι το ουσιαστικό σε μία σχέση και δόξα τω Θεώ το έχω.
Έχεις νιώσει να την ψωνίζεις;
Κοίτα είναι πολύ αργά για να ψωνιστώ τώρα. Βασικά ψωνισμένη είμαι με έναν δικό μου τρόπο, όχι με το ψώνιο του καβαλάω καλάμι. Την ψωνάρα μου την αγαπώ. Καθένας με την ψωνάρα του και εγώ με τη δική μου.
madata.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου