12.10.16

ΦΩΤΟ - Αισθητικός μήνυσε γνωστό δημοσιογράφο επειδή έδειξε το sex tape τους στο νέο της σύντροφο

Αισθητικός μήνυσε γνωστό δημοσιογράφο επειδή έδειξε το sex tape τους στο νέο της σύντροφο (pics)
Η Ειρήνη Κωστάζου αισθάνεται όπως λέει:«βαθύτατα προσβεβλημένη. Με καταρράκωσε ψυχολογικά όλο αυτό και πιστεύω ότι θα τιμωρηθεί»

Η αισθητικός Ειρήνη Κωστάζου, έκανε μήνυση στον πρώην σύντροφό της, ο οποίος είναι γνωστός δημοσιογράφος, επειδή έδειξε ερωτικό βίντεο μαζί της, στον μετέπειτα σύντροφό της, ο οποίος είναι πολύ γνωστός ηθοποιός και πρωταγωνιστεί σε καθημερινή σειρά της τηλεόρασης.
Η σέξι αισθητικός, νιώθει καταρρακωμένη και προσβεβλημένη, καθώς δεν περίμενε ποτέ πως οι ερωτικές στιγμές που είχαν «τραβήξει» με τον πρώην σύντροφο της, θα γίνουν θέαμα στο γνωστό ηθοποιό και σύντροφό της εκείνη την περίοδο.

ais2Η ίδια περιέγραψε στην εφημερίδα Espresso το περιστατικό και το πόσο αυτό επηρέασε τη ζωή της και την ψυχολογία της :«Δεν περίμενα ποτέ ότι θα βρεθώ σε αυτή τη θέση. Του είχα ζητήσει να τα σβήσει και με είχε διαβεβαιώσει ότι το είχε κάνει. Μετά τη σχέση μας έκανε όλη αυτή την ιστορία. Μάλιστα, μετά το περιστατικό και τον χωρισμό μου από τον μετέπειτα σύντροφό μου, ο δημοσιογράφος με έχει μπλοκάρει ακόμα και από τη σελίδα του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Όμως, όταν ενημερώθηκε για τη μήνυση, ήρθε σε επαφή μαζί μου, προσπαθώντας να με πείσει να την αποσύρω. Εγώ έχω κινηθεί νομικά. Αισθάνομαι βαθύτατα προσβεβλημένη. Με καταρράκωσε ψυχολογικά όλο αυτό και πιστεύω ότι θα τιμωρηθεί για την προσβολή της προσωπικότητάς μου και την παραβίαση των προσωπικών μου δεδομένων».

ais3Συγκεκριμένα η μήνυση κατά του δημοσιογράφου αναφέρει: «Διατηρούσα σχέση με τον… (δημοσιογράφο), ηλικίας 40-45 ετών, από το 2012 έως το 2015. Κάποιες φορές ο ανωτέρω εν γνώσει μου βιντεοσκοπούσε κάποιες ερωτικές μας επαφές με τη συμφωνία ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έσβηνε τα εν λόγω βίντεο. Αφού χωρίσαμε τελειωτικά ως σύντροφοι, παραμείναμε φίλοι. Εγώ γνώρισα και έκανα σχέση με τον… (ηθοποιό). Την 26/7/2016 πληροφορήθηκα από τον… (ηθοποιό) ότι ενώ είχε πάει να πιει καφέ με τον… (δημοσιογράφο) ο… (δημοσιογράφος) του έδειξε ένα βίντεο από αυτά που είχε τραβήξει μαζί μου, στο οποίο απεικονίζομαι εγώ σε ερωτική σκηνή μαζί του… Δεν γνωρίζω ποια ακριβώς βιντεοσκοπημένη σκηνή μου είδε, γιατί δεν κατέχω τέτοια βίντεο και ο (δημοσιογράφος) τα είχε κρατήσει εν αγνοία μου».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου