11.11.16

ΔΙΑΒΑΣΤΕ... Το ανέκδοτο για τον Ντόναλντ Τραμπ που έχει γίνει viral!


Το ανέκδοτο για τον Ντόναλντ Τραμπ που έχει γίνει viral!

Αναμφίβολα είναι το πιο διάσημο πρόσωπο στον πλανήτη αυτή τη στιγμή. Ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ έχει «κανιβαλιστεί» με γελοιογραφίες και τώρα με ένα ξεκαρδιστικό ανέκδοτο, το οποίο γίνει viral!

Διαβάστε:

Ένα αεροπλάνο πρόκειται να συντριβεί. Υπήρχαν 4 επιβάτες επί του σκάφους, αλλά μόνο 3 αλεξίπτωτα.
Ο 1ος επιβάτης είπε: «Εγώ είμαι ο Στεφ Κάρι, ο καλύτερος παίκτης μπάσκετ του NBA. Οι Warriors και τα εκατομμύρια των οπαδών μου με χρειάζονται και δεν γίνεται να πεθάνω». Έτσι πήρε το 1ο αλεξίπτωτο και άφησε το αεροπλάνο.
Ο 2ος επιβάτη, ο Ντόναλντ Τραμπ, είπε: «Εγώ είμαι ο νεοεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ και είμαι ο εξυπνότερος πρόεδρος στην αμερικανική ιστορία, έτσι οι ψηφοφόροι μου δεν θέλουν να πεθάνω».
Πήρε το 2ο αλεξίπτωτο και πήδηξε από το αεροπλάνο.
Ο 3ος επιβάτης, ο Πάπας, είπε στον 4ο επιβάτη, έναν 10χρονο μαθητή: «Γιε μου, είμαι μεγάλος και δε μου απομένουν πολλά χρόνια, εσύ έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου γι 'αυτό θα θυσιάσω τη ζωή μου. Πάρε το τελευταίο αλεξίπτωτο».
Το μικρό αγόρι είπε, «Μην ανησυχείς, Παναγιώτατε, υπάρχει ένα αλεξίπτωτο και για εσάς γιατί ο εξυπνότερος πρόεδρος... πήρε την τσάντα μου»!!!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου