16.12.16

Ζητάνε 23.000 από τον Τσελέντη. Δεν πήγαινε να διδάξει, λέει το Πανεπιστήμιο

Για αδικαιολόγητη αποχή από τα καθήκοντά του εγκαλεί η κυβέρνηση τον καθηγητή σεισμολογίας και διευθυντή του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Άκη Τσελέντη, καλώντας τον να επιστρέψει μισθούς που φτάνουν τα 23.000 ευρώ.
Ο ίδιος σημειώνει: «Και επειδή πρέπει να ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ διαβάστε το παρακάτω έγγραφο, που έλαβα επειδή αυτά τα δυο χρόνια που είμαι Δ/ντης στο Γεωδυναμικό αδυνατούσα να κατεβαίνω κάθε εβδομάδα να κάνω ένα εξαμηνιαίο μάθημα, ζητούν αναδρομικά μισθούς δυο χρόνων λες και ήμουν κανένας αργόσχολος Καθηγητής.... Ενώ γνωρίζουν ότι προΐσταμαι δυο επιχειρησιακών κέντρων του Γεωδυναμικού και του Εθνικού κέντρου προειδοποίησης για τσουνάμι, όλα αυτά στον άνθρωπο που τους έφτιαξε από το μηδέν ένα σεισμολογικό κέντρο που τίμησε το Πανεπιστήμιο που διδάσκουν τα βιβλία μου που όργωσα όλα τα βουνά της Δυτικής Ελλάδας τοποθετώντας σεισμογράφους, που τους έφερα πάνω από 10 εκ € ερευνητικά προγράμματα κλπ κλπ. Ενοχλήθηκαν κάποιοι που έγινα Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και δεν κάθισα να ανέχομαι άλλο τέτοιες καταστάσεις. Αλλά το ίδιο δεν έγινε και με τον διάσημο Καθηγητή Ματσούκα, τον πρωτοπόρο στην έρευνα ενάντια στο Αλτσχαιμερ που αρνήθηκαν να τον κάνουν ομότιμο!!!!!"».Νωρίτερα ο κ. Τσελέντης με αφορμή την βράβευση του Παναγιώτη Βαρώτσου από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας ήταν ιδιαίτερα δηκτικός στο σχόλιο του: «Είναι τιμή μου που ήμουν ο μόνος που στάθηκα στο πλευρό του και τον είχα σαν πατέρα μου όλα αυτά τα χρόνια και ας με πήραν πολλά απο τα δηλητηριώδη βέλη που του έριχναν (και μου ρίχνουν ακόμα με αφετηρία τη Πάτρα...). Τέτοιους ανθρώπους αντί να τους τιμούμε τους αγνοούμε και δίνουμε αξία στους φελλούς τους διαπλεκόμενους και τους αγράμματους», ανάφερε χαρακτηριστικά....


Α.Χ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου