26.12.16

Σας αρέσουν τα ανέκδοτα;

Τώρα μετά το φαγητό ένα καλό ανέκδοτο είναι ότι πρέπει:

Τέσσερις  ναυαγοί, λοιπόν, ηλικίας 20, 30, 40 και 60 ετών βρίσκονται σε ένα νησί και σε μικρή απόσταση σε ένα άλλο νησάκι βρίσκονται ισάριθμα (4) πανέμορφα μοντέλα.
Λέει πρώτος ο 20άρης:
 – Γρήγορα να κολυμπήσουμε να πάμε απέναντι στα κορίτσια!
Ο 30άρης του απαντά:
– Καλά μην βιάζεσαι και τόσο...
Ο 40άρης προτείνει:
– Εγώ λέω να κατασκευάσουμε μία σχεδία
Κι ο 60άρης:
– Για σταθείτε ρέ παιδιά. Γιατί να τα κάνουμε όλα αυτά; Αφού και από εδώ βλέπουμε!

Κι ένα ακόμη:

Κόρη:
– Μπαμπά, εχθές ένας νεαρός από το σχολείο, μου είπε κάτι που δεν το καταλαβαίνω. Μου είπε ότι έχω καταπληκτικό σασί, δυο πανέμορφα αμορτισέρ και δυο φοβερούς προφυλακτήρες. Τί εννοούσε;
Μπαμπάς: 
– Να πεις στον νεαρό, ότι έτσι κι ανοίξει το καπό για να μετρήσει πόσο είναι το λάδι στη μηχανή, θα του “τσακίσω” την εξάτμιση.

Και το τελευταίο:

Λέει η σύζυγος τον άντρα της:
– Γλυκέ μου, το αμάξι έχει πρόβλημα.
– Τι πρόβλημα;
– Το καρμπυρατέρ έχει νερό.
– Και τι ξέρεις εσύ από αμάξια και καρμπυρατέρ;
– Άκου που σου λέω.
– Τέλος πάντων, πού το έχεις να το κοιτάξω;                   
– Στην πισίνα…!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου