30.12.16

Αν είναι να κονομήσω, να την κάνω την έκκληση, ευαίσθητοι του κ@λου και ν' αλλάξω και το όνομα μου. Να το κάνω Ρούσνεβα...

Nikos Roussis
Επειδή δεν μπορώ τις αρχ@διές...
Κατά μία έννοια κι' εγώ ΑΜΕΑ είμαι
Και κατά μία άλλη αντιμετωπίζω, εδώ και δύο χρόνια, πρόβλημα επιβίωσης, ζώντας στο όριο της αξιοπρεπούς φτώχειας.
Λέτε ότι, αν κάνω μία δημόσια έκκληση, θα βρεθούν πολλοί "ανιδιοτελείς" τύποι να μου καταθέσουν 400.000 ευρώ στο λογαριασμό μου, να σώσω τη ζωή μου, να καλυτερεύσω την...
αναπηρία μου και να γίνω και ευρωβουλευτής?
Απαντάτε ρε μοσχάρια...
Αν είναι να κονομήσω, να την κάνω την έκκληση, ευαίσθητοι του κώλου και ν' αλλάξω και το όνομα μου.
Να το κάνω Ρούσνεβα...
Και οι "δωρεές" εδώ, στην τράπεζα του Στρασβούργου έτσι....

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου