30.12.16

ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ....ΑΤΑΚΕΣ !!! -Τι θα ζητήσεις φέτος από τον Άγιο Βασίλη; -Τρεις ώρες το πρωί και τρεις ώρες το βράδυ αναμμένο καλοριφέρ...

Έβαλα στο Google "Happy New Year"
και μου έβγαλε "Νot avaliable in your country"...

-Τι θα ζητήσεις φέτος από τον Άγιο Βασίλη;
-Τρεις ώρες το πρωί και τρεις ώρες το βράδυ αναμμένο καλοριφέρ.
εδώ υπάρχει υπουργός ανάπτυξης στην Ελλάδα, γιατί να μην υπάρχει Άγιος Βασίλης;?

Οι Γερμανοί τώρα τα Χριστούγεννα, στο τζάκι κρεμάνε σκέτη την κάλτσα ή μαζί με το πέδιλο?

Έχω κάμει Χριστούγεννα με τους τρεις μάγους ...
@Κώστας Μητσοτάκης

Και σε εσάς όταν σας λένε τα κάλαντα, λένε "Να μπω στ' αρχοντικό σας" ή μόνο το δικό μου σπίτι είναι γαμάτο..?

Φέτος με τόσα νεύρα, στη βασιλόπιτα θα κόψουμε ένα κομμάτι για το χριστό , την παναγία , τη μάνα σου, το σπίτι σου, και το κέρατο σου το τράγιο !!!!

Ένα απ' τα κοινά που έχει ο Άη Βασίλης με τον Άγιο Βαλεντίνο , είναι οι τάρανδοι στις ιστορίες τους ...

Ωραία, στολίζει με φωτάκια η απέναντη το μπαλκόνι . 
Και αν κρίνω από την ποσότητα , δεν μας βλέπω να ανάβουμε φέτος φως στο σαλόνι ...

Πέρυσι τέτοια εποχή περιμέναμε το τέλος του κόσμου .
Φέτος δεν έχουμε τίποτα να περιμένουμε ...

Όταν ο Αη-Βασίλης έρχεται στο σπίτι του Φλωρινιώτη , δεν ξέρει αν πρέπει να αφήσει τα δώρα κάτω απ' το δέντρο ή κάτω απ τον Φλωρινιώτη ...

- Έχω στολίσει το καράβι απ την Περσία
- Εγώ το έχω καπνίσει ...
Καμιά φορά γκρινιάζω για τη γκαντεμιά μου, αλλά μετά λέω “Ηρέμησε . Σκέψου να ’χες γεννηθεί αγγελάκι για κορυφή χριστουγεννιάτικου δέντρου” ...

Στόλισαν όλοι οι γείτονες τα μπαλκόνια με "Χρόνια πολλά" "Καλά Χριστούγεννα" "Καλή χρονιά" κτλ...θα βάλω και εγώ στο μπαλκόνι ένα ............"Επίσης" !
είναι πιο οικονομικό

Και μιας και είναι ο μήνας των γιορτών ας ευχηθούμε και σε μερικούς να παν να γ@@@@@υν. Έτσι για το καλό βρε παιδί μου!

Προσοχή στο κενό μεταξύ του “Σαν τα Χριστούγεννα δεν έχει” και “Santa, Χριστούγεννα δεν έχει”.

- Ένα κιλό μελομακάρονα παρακαλώ..
- Για δώρο?
- Τρελή είσαι??

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε,πώς;
- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια... της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις!?

Η γειτόνισσα στόλισε το μπαλκόνι με κόκκινα φωτάκια.
Της ευχηθήκαμε "καλές δουλείες"!!!!!

Ο Άγιος Βασίλης ξεκίνησε casting για τον ρόλο του Ρούντολφ....
Κερατάδες όλου του κόσμου τρέξτε!!!!!

Ζητείται ξανθιά μέχρι 23 χρονών, κατά προτίμηση με μεγάλο στήθος, για δεύτερη φωνή στα κάλαντα ..!!!!

Last Christmas, I gave you my heart, but the very next day... θα τα πίνω για μένα, θα τα σπάω για μένα.....

Φέτος τις γιορτές να μην ξεχάσουμε όλους αυτούς που μας στάθηκαν στα δύσκολα. . .
τον μπάρμαν, τον φαρμακοποιό και τον ψυχίατρο!

Δεν ξέρω για τον αληθινό Άι Βασίλη, αλλά ένας σοκολατένιος που ήταν εδώ μπροστά μου σίγουρα δεν υπάρχει πια...

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου