10.1.17

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 36 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ- Εκτός Αδριατικής οι Μινωικές Γραμμές


Πρωταγωνιστή στην ελληνική αγορά επιδιώκει να καταστήσει τις Μινωικές Γραμμές ο όμιλος Grimaldi με την εξαγορά της HSW

Πρωταγωνιστή στην ελληνική αγορά επιδιώκει να καταστήσει τις Μινωικές Γραμμές ο όμιλος Grimaldi με την εξαγορά της HSWΣαν "βόμβα" στην ελληνική ακτοπλοϊά έσκασε η ιστορική απόφαση του ομίλου Grimaldi να θέσει εκτός των γραμμών της Αδριατικής τις "Μινωικές Γραμμές", όπου δραστηριοποιούνταν από το 1981.
 Σύμφωνα με πηγές από την εταιρεία, πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που συνδέεται με την απόφαση των κεντρικών στην Ιταλία να επικεντρωθούν οι Μινωικές στην εγχώρια αγορά αλλά και με την άνοδο των τιμών στα ναυτιλιακά καύσιμα. Παρότι, η ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία θα χάσει τζίρο περίπου 100 εκατ. ευρώ, εντούτοις εκτιμάται ότι θα πετύχει σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων, κάτι που θα την βοηθήσει να παραμείνει κερδοφόρα σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εταιρείες του χώρου. Οι ίδες πηγές επισημαίνουν στην ?Η? ότι σήμερα αναμένεται να υπάρξει σχετική ανακοίνωση όπου θα εξηγεί με λεπτομέρειες τους λόγους και θα αναφέρεται στην ?επόμενη μέρα? των Μινωικών Γραμμών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Grimaldi ξεκίνησε ήδη μια νέα γραμμή που συνδέει τη Βενετία με την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα.
Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Grimaldi έχει θέσει ως στόχο την απόκτηση του 100% της HSW (Hellenic Seaways), προκειμένου να κυριαρχήσει στο Αιγαίο. Πρόσφατα μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας του ιταλικού ομίλου δήλωσε έτοιμος να πληρώσει αδρά για το 2% των μετοχών που θα του δώσει τον έλεγχο της εταιρείας (κατέχει ήδη το 48%). «Είμαι έτοιμος να πληρώσω αδρά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας των Μινωικών Γραμμών και επικεφαλής της Confitarma, της Ένωσης Ιταλών Εφοπλιστών, τονίζοντας πως πέραν τούτου δεν θα προσφέρει ούτε σεντς περισσότερο από τη δίκαιη αποτίμησή τους. Με 20 πλοία στο δυναμικό της και σημαντική παρουσία σε Κυκλάδες, Βόρειο Αιγαίο και Κρήτη αλλά και άγονες γραμμές η εξαγορά της HSW, θα αναβαθμίσει άμεσα τον ρόλο των Μινωικών Γραμμών, και θα τις καταστήσει βασικό παίκτη και παράγοντα του κλάδου των θαλάσσιων μεταφορών στη χώρα μας.

Γιώργος Μανέττας

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου