14.1.17

Μία παντρεμένη 40άρα ανέβασε αυτή τη φωτογραφία στο Facebook - Δείτε την επική απάντηση του συζύγου της!

Μια 40χρονη, μητέρα δύο παιδιών, αποφάσισε να κάνει μια τoλμηρή φωτογράφιση με σκοπό να κάνει δώρο τις φωτογραφίες στον άνδρα της, δημοσιεύοντας μάλιστα μία εξ αυτών στο Facebook.
Έτσι είπε στη φωτογράφο Victoria Caroline Haltom να “εξαφανίσει” μέσω photoshop κυτταρίτιδα, ρυτίδες, ραγάδες και κόκκινα σημάδια.
 Οτιδήποτε δηλαδή δεν θα την έδειχνε τέλεια. Η φωτογράφος φυσικά και ακολούθησε τις προσταγές της 40χρονης και οι εικόνες της έδειχναν σχεδόν σαν… μοντέλου, σε ένα book που περιελάμβανε 30 από αυτές. Mάλιστα, έκανε δώρο τις φωτογραφίες στον άνδρα της για να τονώσει την Eρωτική τους ζωή.
Αυτό που όμως σίγουρα δεν περίμενε ήταν η απίστευτη αντίδρασή του και η επιστολή που έστειλε στη φωτογράφο ο παντρεμένος San Antonio του Texas, όπως αναφέρει το fanpage.
Σε αυτήν λοιπόν έγραψε:
“Γεια σου Victoria,
Είμαι ο άντρας της… που πρόσφατα της έκανες μια σούπερ σέξυ φωτογράφιση. Δεν θα ήθελα να πιστέψεις πως είμαι αvαστατωμένος αλλά έχω να σου πω μερικά πραγματάκια, έτσι σαν τροφή για σκέψη. Είμαι με τη γυναίκα μου από την ηλικία των 18 ετών και μαζί έχουμε δυο όμορφα παιδιά. Όπως κάθε γάμος έχουμε τα πάνω μας και τα κάτω μας και αντιλαμβάνομαι πως αυτές οι φωτογραφίες δημιουργήθηκαν για να… ζεσταθεί λίγο η ερωτική μας ζωή. Πολλές φορές μάλιστα με κατηγορεί ότι δεν τη βρίσκω ελκυστική και δεν θα με κατηγορούσε ακόμη κι αν πήγαινα με μια μικρότερη.
Όταν άνοιξα το άλμπουμ και είδα τις φωτογραφίες δεν έμεινα αδιάφορος, αυτό που έβλεπα ήταν πραγματικά όμορφο αλλά δεν ήταν η γυναίκα μου!
Κάνατε κάθε ελάττωμα να εξαφανιστεί. Σβήνοντας όμως τις ραγάδες ήταν σαν να πήρατε μακριά τα δυο μας παιδιά.
 Όταν σβήσατε τις ρυτίδες εξαφανίσατε πάνω από 20 χρόνια με γέλια και χαρές, λύπες και δάκρυα, στιγμές δηλαδή που περάσαμε μαζί.
Όταν… πήρατε μακριά την κυταρίττιδά της με κάνατε να ξεχάσω το πόσο καλή μαγείρισσα είναι και όλα αυτά τα πεντανόστιμα γλυκά που φτιάχνει. Δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν για τίποτα και ούτε τα λέω για να κάνω εσένα και τη γυναίκα μου να νιώσετε άσχημα, αντιθέτως θέλω να σας ευχαριστήσω.
Τα γράφω όλα αυτά, γιατί κοιτώντας αυτές τις εικόνες, κατάλαβα πόσο πολύ λατρεύω τη σύζυγό μου με όλες τις ατέλειες που μπορεί να έχει! Και τον χρόνο που μπορεί να έχασε για να γίνει όμορφη μέσω photoshop θα φροντίσω να τον απολαύσει από εδώ και στο εξής διαφορετικά.
 Σε ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ για την υπενθύμιση!
Φιλικά.”

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου