26.1.17

Η ζωή μου με μπλοκάκι…

Κάθε μέρα σηκώνομαι στις 06.00 το πρωί, πλένομαι, ντύνομαι και φεύγω για δουλειά. Βρέχει χιονίσει.
 
 Άδεια δεν μου δίνουν, είμαι με μπλοκάκι. (και αν  μου δώσουν πρέπει να πάω να συμπληρώσω τις ημέρες αδείας).

Στις 07.00 είμαι στο πόστο μου. Να κάνω τη δουλειά μου όπως έμαθα (έχω πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό). 
Είμαι άρρωστος και δεν δικαιούμαι αναρρωτική. 
Είμαι με μπλοκάκι…

Κοιμήθηκα μια μέρα παραπάνω γιατί ήμουν κουρασμένος. 
Δεν δικαιούμαι να κοιμηθώ. Είμαι με μπλοκάκι.
Πηγαίνω να ψωνίσω παπούτσια, μου λένε 40 με απόδειξη, 30 χωρίς αυτήν και επειδή έχω ανάγκη τα 10 ευρώ, δέχομαι χωρίς απόδειξη. Και εγώ φορολογούμαι, γιατί είμαι με μπλοκάκι.
Τελειώνω από τη δουλειά στις 16.00 και πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω και αλλού, δεν γίνεται αλλιώς γιατί είμαι με μπλοκάκι.
Πηγαίνω σε μια άλλη δουλειά 3 ώρες γιατί είμαι με μπλοκάκι.
Γιατί δεν είχα Βο(υ)λευτή στο παρελθόν και δεν είχα ερωμένη ή εραστή στο παρόν, για να με διορίσουν στο δημόσιο.
Δουλεύω 15 ώρες την ημέρα και παίρνω την ίδια αμοιβή με έναν δημόσιο υπάλληλο που δουλεύει 8 ώρες και δεν έχει πτυχίο.
Φορολογούμαι με 22% στα 20.000 και πληρώνω ΕΦΚΑ 26,95%. Γιατί είμαι με μπλοκάκι.
Και εγώ που δουλεύω με μπλοκάκι θα κάνω μια πρόταση:
Όλοι να αμείβονται με μπλοκάκι, όλοι.
Και η κα Θάνου, και ας μείνει μέχρι τα 98 της να δουλεύει, με μπλοκάκι και αυτή για  να δούμε πόσο θα μείνει να δουλεύει.
Το ακούτε κύριε Πρωθυπουργέ; Όλοι με μπλοκάκι, άρα να φορολογηθούν όλοι το ίδιο, όπως εγώ που δεν είχα Βο(υ)λευτή, ούτε εραστή η ερωμένη στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, για να βολευτώ και να μου τα πληρώνει όλα το Κράτος
Όλοι ...και να δούμε τότε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος…

ΥΓ- Κύριε Πρωθυπουργέ, εσύ που νομοθέτησες αυτά για τους εργαζόμενους με μπλοκάκια, έχεις δουλέψει εσύ ή μέλος της οικογένειάς σου με μπλοκάκι; Αλλά τι λέω;  Εσύ τους διόρισες στο Πανεπιστήμιο...
 
 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου