11.2.17

Η Αγγελική Νικολούλη απαντά γιατί ματαιώθηκε η εκπομπή Φως Στο Τούνελ


Η Αγγελική Νικολούλη απαντά γιατί ματαιώθηκε η εκπομπή Φως Στο Τούνελ

Πρωτοφανής ήταν η ματαίωση της εκπομπής Φως στο Τούνελ της Αγγελικής Νικολούλη. Με μια λιτή ανακοίνωση ο Alpha γνωστοποίησε ότι η εκπομπή Φως στο Τούνελ δεν θα μεταδοθεί.
Τα σενάρια φούντωσαν καθώς είναι η πρώτη φορά στα τόσα χρόνια εκπομπής που η Α. Νικολούλη δεν ήταν στο πόστο της.
Πολλοί πίστεψαν ότι η απουσία της σχετίζεται με μια ενδεχόμενη δυσαρέσκεια σχετικά με την αλλαγή της ώρας προβολής του Τούνελ τις προηγούμενες εβδομάδες.
Η ίδια η Αγγελική Νικολούλη έδωσε τέλος σε όλα τα σενάρια. «Δυστυχώς μια ξαφνική ιογενής γρίπη που με ταλαιπωρεί , δεν μου επιτρέπει να είμαι συνεπής στο καθιερωμένο μας ραντεβού.
Θα είμαστε μαζί ξανά την επόμενη Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου, για ένα νέο ταξίδι στον κόσμο των αναζητήσεων», ανέφερε.
Μιλώντας τηλεφωνικά στην εκπομπή Φτιάξε καφέ να στα πω ανέφερε ακόμη: «Γιατί είμαι χάλια αγάπη μου. Γι’ αυτό». «Ματάκια μου είμαι πολύ χάλια», πρόσθεσε.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου