16.3.17

Απίστευτη περιπέτεια με πρωταγωνίστρια Ελληνίδα: "Πέρασαν" το ρολόι της για ...βόμβα!

Πάγωσε" ο έλεγχος και κατέφθασε η αστυνομία! 

Μία απίστευτη περιπέτεια είχε , μία Ελληνίδα  στο αεροδρόμιο Schönefeld  του Βερολίνου όταν στον έλεγχο του αεροδρομίου πέρασαν το ρολόι της ...για βόμβα!
Η νεαρή κοπέλα ταξίδευε με προορισμό την Κρήτη ωστόσο ποτέ δεν περίμενε αυτό που θα εξελισσόταν κατά τον έλεγχο πριν την πτήση.
"Εκεί που περνούσα από τον έλεγχο, "πάγωσε" η διαδικασία και σταμάτησε να περνάει ο κόσμος. Τους ρώτησα τι έγινε και μου είπαν οτι βρήκαν κάτι ύποπτο και δεν μου έδιναν τα πράγματα μου!", είπε η 28χρονη.
"Έχετε κάτι περίεργο στη βαλίτσα, μου είπαν και πρέπει να καλέσουμε την αστυνομία!"
"Τι έχετε στην τσάντα;" , ρώτησαν. "Και τους απάντησα πως είχα το tablet, φορτιστές , το κινητό και το ρολόι μου!"
"Η κοπέλα στον έλεγχο έβγαλε ένα - ένα τα πράγματα από τη βαλίτσα και τα έπιανε από την άκρη λες και ήταν έτοιμα να εκραγούν!", περιγράφει η ίδια γελώντας.
Ύστερα από αρκετή ταλαιπωρία αποδείχτηκε πως ο εκρηκτικός μηχανισμός που νόμιζαν πως είχε στη βαλίτσα ήταν ένα ...smart watch! 
Τελικά, η κοπέλα επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο και έχει να θυμάται μόνο την απίστευτη περιπέτεια που πέρασε!


πηγή

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου