4.3.17

Ανεξαρτητοποιήθηκε ο βουλευτής Μεσηνίας της Χρυσής Αυγής Δημ. Κουκούτσης


Ανεξαρτητοποιήθηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Δημ. Κουκούτσης

Την ανεξαρτητοποίησή του από την ΚΟ της Χρυσής Αυγής ανακοίνωσε ο βουλευτής Δημήτρης Κουκούτσης.

Η απόφασή του γνωστοποιήθηκε με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, Ν. Βούτση.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΟΥΚΟΥΤΣΗ 


"Η ύπαρξη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ για τους περισσότερους Έλληνες ίσως να υφίσταται από την προεκλογική περίοδο της Άνοιξης του 2012.Λίγοι όμως γνώριζαν ότι η ΧΑ προυπήρχε και μάλιστα για αρκετά χρόνια έδινε τον αγώνα της στο πεζοδρόμιο μοναχικά ,χωρίς τυμπανοκρουσίες γι΄αυτά που πρέσβευε και συνεχίζει να πρεσβεύει.Απο τις τάξεις της πέρασαν χιλιάδες νέοι και νέες,άλλοι έμειναν,άλλοι έφυγαν αλλά στα <<εύκολα>> χρόνια της ψεύτικης ευμάρειας η Χ.Α κατόρθωσε να φυτέψει σε ένα σημαντικό ποσοστό του λαού μας τον σπόρο του Εθνικισμού!

Είχα την τύχη από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 να είμαι ένας από αυτούς που τους δόθηκε η ευκαιρία να εντρυφήσουν σε αυτές τις ιδέες.Το 2011(εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης) και το 2012 (Εθνικές εκλογές) ο γ.γ του κινήματος μου έκανε την τιμή να συμμετέχω στα ψηφοδέλτια και να εκλεγώ βουλευτής ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ μέχρι σήμερα.
Τα τελευταία πέντε έτη έζησα ιστορικές στιγμές,ημέρες θριάμβου και μεγάλων χαρών μαζί με τους συναγωνιστές μου εντός και εκτός κοινοβουλίου!
Έζησα όμως και στιγμές δύσκολες για εμένα, τα αδέλφια μου εντός και εκτός κοινοβουλίου, είδα τις συκοφαντίες και την λάσπη των ΜΜΕ,είδα νεκρούς 2 νέους μας,είδα βουλευτές ,στελέχη και μέλη του κινήματος να οδηγούνται δεμένοι!Η αλήθεια είναι ότι εκείνες τις δύσκολες στιγμές κάποιοι λιγοψύχισαν ,άλλοι χάθηκαν κι άλλοι λούμωξαν και περίμεναν να περάσει η τρικυμία…
Ευτυχώς εγώ δεν ανήκα σε αυτούς και μάρτυράς μου η 9ωρη απολογία μου, η καθημερινή μου παρουσία, ο κατ’οίκον εγκλεισμός μου αλλά κυρίως το ζεστό χαμόγελο των ΛΙΓΩΝ
συναγωνιστών που περάσαμε ατέλειωτες ώρες στα εφετεία και τις φυλακές.
Παρ’ όλες όμως τις καλές προθέσεις της φυλακισμένης τότε ηγεσίας, στο διάβα του χρόνου στο κίνημα παρείσφρυσαν και κάποιοι όψιμοι εθνικιστές, γυρολόγοι της πολιτικής, παλαιάς κοπής κομματάρχες απομεινάρια του πάλαι ποτέ <<κατεστημένου>> οι οποίοι συμμαχώντας με κάποιους ετερόκλητους αγράμματους ξερόλες δημιουργούν εμπόδια στο δυνάμωμα του κινήματος.
Τούτες τις στιγμές η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι ένα άτι που μπορεί να περάσει πάνω από όλα τα εμπόδια….κι όμως κάποιοι έντεχνα του φορτώνουν βάρη και του κρατάν τα γκέμια.
Το κάνουν αυτό γιατί αν φτάσει η Χ.Α εκεί ψηλά,εκεί που της πρέπει, αυτοί θα φανούν λίγοι….
Από την στιγμή που ένοιωσα αδύναμος και απομονωμένος απέναντι σε όλα αυτά τα βαρίδια κρίνω ότι ηθικά δεν μπορώ να βρίσκομαι δίπλα τους και επέλεξα να αποχωρήσω. Άλλωστε στην αξιοπρέπεια και στην τιμή δεν χωράνε ζυγαριές..
Παρ’όλη λοιπόν την πίκρα μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κάθε επιτυχία στο κίνημα,στον αρχηγό, στα αδέλφια μου της Κ.Ο,σε όλους αυτούς τους άοκνους επιστήμονες που εργάζονται εξαντλητικά στο κόμμα αλλά κυρίως σε όλον αυτό τον λαό που αγκάλιασε το κίνημα .
Καλώ τους Ελληνες Εθνικιστές να παραμείνουν στις επάλξεις του αγώνα και να στηρίξουν το κίνημα!
ΖΗΤΩ Η ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΣ!


Υ.Γ Για αυτούς που θα μου προσάψουν ότι δεν παραδίδω την βουλευτική έδρα ένα έχω να πω…..συνελλήφθην ως βουλευτής και θα δικαστώ ως βουλευτής…
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΚΟΥΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ


Επιστολή προς τον πρόεδρο της Βουλής

 
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε με την παρούσα κοινοποίηση σας
κάνω γνωστό ότι από σήμερα δεν ανήκω στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ως εκ τούτου δηλώνω
ανεξάρτητος βουλευτής.


Μετα τιμής


ΚΟΥΚΟΥΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΒΟΥΛ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ"

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου