18.3.17

Οχτώ γυναίκες εξηγούν γιατί έκαναν σεξ με παντρεμένο

Λένε ότι ο έρωτας είναι τυφλός και το πάθος ασυγκράτητο. 
Τι ισχύει όμως όταν ο άλλος είναι παντρεμένος; 

Η αλήθεια είναι πως οι ιδέες του «απαγορευμένου» και του «ταμπού» είναι δύο από τα πράγματα που λειτουργούν τρομερά διεγερτικά για τους ανθρώπους.
Έτσι, δεν είναι λίγες οι φορές που γυναίκες που φτάνουν στο σημείο να ξεκινούν μία σεξουαλική σχέση με έναν παντρεμένο ενώ κάποιες από αυτές καταλήγουν να αποκτούν αληθινά συναισθήματα γι’ αυτόν και σιγά σιγά να επιθυμούν μία κανονική σχέση.
Το elitedaily.com επιχειρεί μέσα από μαρτυρίες οχτώ γυναικών, να εξηγήσει γιατί μια γυναίκα να επιλέξει και να αποπλανήσει -και να αποπλανηθεί- έναν δεσμευμένο άντρα που στα χαρτιά ανήκει σε άλλη.
Ας δούμε τι έχουν να πουν…
Η 31χρονη Τζένη Ντ. εξομολογείται: «Μου αρέσει η ευχαρίστηση του να κοιμάσαι με έναν άντρα που ξέρεις ότι είναι παντρεμένος… Ήταν 10 χρόνια μεγαλύτερος από μένα και μου άρεσε το γεγονός ότι αυτό που κάναμε ήταν λάθος και δε θα ήταν τίποτε άλλο παρά αυτό: ένας παράνομος δεσμός που θα θυμάμαι πάντα».
Για την Γκόλμπι Σ., 23 ετών, η ανακάλυψη έγινε το επόμενο πρωί:
«Γνώρισα τον τύπο σε ένα μπαρ και καταλήξαμε στο κρεβάτι. Ανακάλυψα το επόμενο πρωί, όταν κοίταξα το κινητό του και κάποιες φωτογραφίες που είχε στο χώρο, ότι ήταν παντρεμένος. Του ζήτησα το λόγο και δε το αρνήθηκε. Φαίνεται πως συνηθίζει να το κάνει συχνά όταν η γυναίκα του λείπει εκτός πόλης. Αηδίασα με αυτόν και με τον εαυτό μου».
Η Βίβιαν (26 ετών) ήταν από εκείνες τις γυναίκες που ο παντρεμένος θα αφήσει τη γυναίκα του αλλά έκανε λάθος.
«Ήμουν από εκείνες τις αφελείς γυναίκες, που πιστεύουν ότι ένας παντρεμένος θα αφήσει τη γυναίκα του. Με το σκεπτικό αυτό, κοιμήθηκα μαζί του και τον ερωτεύτηκα. Ήμασταν μαζί περίπου δυο χρόνια και δε παρέλειπε να μου λέει ότι θα άφηνε τη γυναίκα του. Το δεύτερο χρόνο, συνειδητοποίησα ότι ποτέ δε πρόκειται να τον έχω δικό μου».
Η Τζες Π. περιγράφει τι είναι αυτό που την ελκύει σε έναν παντρεμένο:
«Αυτό που λατρεύω σε έναν παντρεμένο, είναι ότι δείχνει ηγεμονικός και πιο ώριμος από τους τύπους που ξέρω και είναι ελεύθεροι. Το μπλέξιμό μας δεν ήταν κάτι απλό και ανόητο, ήταν μια απίθανη εμπειρία. Είχε πλάκα να σκέφτεσαι ότι θα σε πιάσουν. Κατά κάποιο περίεργο λόγο, αυτό με έκανε να τον θέλω περισσότερο… το ότι ξέρω ότι δεν θα τον έχω ποτέ», ενώ η 35χρονη Ρακέλ περιγράφει:
«Κατέληξα να μπλεχτώ σε σχέση με τον γείτονά μου, από τη στιγμή που και οι δυο ήμασταν παντρεμένοι. Δεν αισθανόμουν ενοχές αφού και οι δυο παίζαμε κορώνα γράμματα τους γάμους μας. Τελικά και οι δυο πήραμε διαζύγιο αλλά η σχέση μας δε κράτησε».
Η Κλερ Σ. λέει: «Ένας φίλος μου, με προκάλεσε να τα φτιάξω με το αφεντικό του, που ήταν σούπερ σέξι, αλλά παντρεμένος τρία χρόνια. Σε ένα πάρτι, αποφάσισα να κάνω την κίνηση. Η γυναίκα του δεν ήταν παρούσα και έτσι το δόλωμα έπιασε. Καταλήξαμε στο κρεβάτι, αλλά δεν βρεθήκαμε ποτέ ξανά».
Η Κέρρι Ντ. στα 33 της χρόνια δεν βλέπει κάτι κακό στο να κάνεις σεξ με παντρεμένο και εξηγεί το γιατί:
«Με ένα παράξενο τρόπο, ποτέ δε περίμενα ότι το να κάνεις σεξ με έναν παντρεμένο ήταν κάτι κακό, μιας και εκείνος ήταν αυτός που με κυνηγούσε. Δεν ήμουν εγώ που ήθελε να κάνω σεξ μαζί του- αυτός ήταν πρόθυμος να καταστρέψει το γάμο του, όχι εγώ».
Τέλος η Γκλόρια Τζ. (39 ετών) μιλάει για ένα μεγάλο λάθος το οποίο την γέμισε τύψεις.
«Άρχισα να ερωτεύομαι έναν συνάδελφό μου, ο οποίος ήταν παντρεμένος… Το ένα πράγμα έφερε το άλλο… Είναι δύσκολο να εξηγήσεις το πώς και το γιατί, αλλά έγινε. Έκανα ένα μεγάλο λάθος και ποτέ δεν έχω νοιώσει τόση μεγάλη ντροπή και ενοχή στη ζωή μου. Κατέστρεψα το γάμο του. Αυτός το έκανε, αλλά και εγώ έβαλα το λιθαράκι μου σε αυτό».





newsbeast.gr


ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου