16.3.17

«Εστειλα κατά λάθος μια γυμνή φωτογραφία στο αφεντικό μου» -Οι πιο ντροπιαστικές γκάφες εργαζομένων

«Εστειλα κατά λάθος μια γυμνή φωτογραφία στο αφεντικό μου» -Οι πιο ντροπιαστικές γκάφες εργαζομένωνΓιατί μπορεί η τεχνολογία να έχει διευκολύνει την επικοινωνία μας, όμως υπάρχουν φορές που θα κάνεις την «πατάτα» και άντε να το συμμαζέψεις.

Είναι τότε, που έχεις συντάξει ένα κείμενο όλο πάθος και υπονοούμενα και περιμένεις πως και πως την αντίδραση του παραλήπτη, ο οποίος και σε ενδιαφέρει. Μόνο που τελικά, τον μπερδεύεις και το μήνυμα πηγαίνει στην καλύτερη σε έναν άγνωστο αριθμό και στη χειρότερη σε κάποιο πρόσωπο του οικείου περιβάλλοντος σου -το τελευταίο άτομο στον κόσμο που έπρεπε να το διαβάσει.
 
Ως συνήθως δεν θα καταλάβεις ότι έχεις κάνει μια μεγάλη γκάφα, μέχρι που θα δεις την ειδοποίηση της αναφοράς για την παράδοση του μηνύματος.
Το παραπάνω παράδειγμα με το μήνυμα είναι μια ελαφριά εκδοχή, γιατί υπάρχουν και πολύ χειρότερα, όπως αυτά που θα διαβάσεις παρακάτω.
Εργαζόμενοι μοιράστηκαν τα ατοπήματα τους στην ιστοσελίδα Whisper και αποκάλυψαν όλα όσα έστειλαν κατά λάθος σε συναδέλφους τους, αλλά και τα αφεντικά τους!
  • «Εστειλα μια γυμνή φωτογραφία μου στο αφεντικό μου, χωρίς να το συνειδητοποιήσω».
  • «Σήμερα έπρεπε να στείλω ένα μέηλ σε συνάδελφο μου και αντί να την αποκαλέσω Σούζαν, όπως είναι το όνομα της, έγραψα Σούσι, σαν το σούσι που τρώμε».
  • «Κατά λάθος κατέγραψα τον εαυτό μου να λέει σε φίλους πόσο πολύ μισώ τη δουλειά μου και το imessage πήγε στον εργοδότη μου».
  • «Το συγκεκριμένο μήνυμα ήταν γεμάτο ερωτικά υπονοούμενα και προοριζόταν για το σύντροφο μου. Ομως ο τελικός παραλήπτης ήταν ο εργοδότης μου. Μάλλον θα χρειαστεί να βρω καινούρια δουλειά».
  • «Εστειλα κατά λάθος μια φωτογραφία μου με εσώρουχα και χειροπέδες στον εργοδότη μου. Είναι περιττό να σημειώσω πως έπρεπε να ψάξω για νέα δουλειά την επόμενη κιόλας στιγμή».
  • «Σήμερα προώθησα σε πελάτη της δουλειάς τα στοιχεία και τις προσωπικές πληροφορίες ενός άλλου πελάτη. Πιστεύω ότι μετά από αυτό θα πρέπει να απολυθώ».
  • «Κατά λάθος έστειλα στο αφεντικό μου ένα μήνυμα στο οποίο έγραφα πόσο ερεθισμένη ήμουν. Αυτό προοριζόταν για τον άντρα μου».
  • «Μπέρδεψα τις λέξεις και αντί για χαιρετίσματα, έγραψα μια προσβλητική κουβέντα. Τουλάχιστον σε αυτήν την περίπτωση μπορώ να κατηγορήσω την αυτόματη διόρθωση κειμένου».
  • «Ξέχασα το λογαριασμό του μέηλ μου ανοιχτό σε έναν υπολογιστή της δουλειάς. Και φυσικά, δεν γλίτωσα από τα μάτια των συναδέλφων που βρήκαν όλες τις προσωπικές μου – και κάποιες γυμνές- φωτογραφίες».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου