6.5.17

Ο άγνωστος σύνδεσμος μεταξύ Καμμένου - Μητσοτάκη

Δεν ξέρω αν το παρατηρείτε κι εσείς, αλλά τον τελευταίο καιρό μου φαίνεται πως οι τόνοι ανάμεσα στον Κυριάκο Μητσοτάκη  και τον Πάνο Καμμένο έχουν πέσει για τα καλά.

Μάλιστα μαθαίνω πως η στάση που κρατάει στα εθνικά θέματα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έχει εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τον υπουργό Αμυνας. Σε σημείο που - σύμφωνα με όσα μου μετέφεραν οι άνθρωποί μου που κινούνται στο Πεντάγωνο - η θετική διάθεση του Κυρ. Μητσοτάκη συζητήθηκε - ως πρώτο θέμα - κατά τη διάρκεια της χθεσινής σύσκεψης στο υπουργείο Αμυνας.

Ρώτησα να μάθω τι έχει συμβεί και ποιος παράγοντας οδήγησε στη βελτίωση των σχέσεων των δύο ανδρών. Πρόσωπο που γνωρίζει εξίσου καλά τους δύο αρχηγούς μού είπε πως μεταξύ τους πλέον επικρατεί μια άτυπη συμφωνία κυρίων. «Οσο ο ένας δεν ενοχλεί τον άλλον με χτυπήματα κάτω από τη μέση, η όποια αντιπαράθεση υπάρχει θα λύνεται με τον τρόπο που επιβάλλει η πολιτική ορθότητα» μου είπε. Η ερμηνεία που μου έδωσε μου φάνηκε απολύτως λογική, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες τοποθετήσεις των τελευταίων μηνών. Οταν τον πίεσα περισσότερο μου αποκάλυψε και τον άνθρωπο-σύνδεσμο που τους ενώνει. Είναι το πρόσωπο που έχει προσπαθήσει - και σε μεγάλο βαθμό έχει πετύχει - να μην υπάρχουν ανούσιες συγκρούσεις ανάμεσά τους.

Πρόκειται για τον πτέραρχο ε.α. Θεολόγο Συμεωνίδη. 
Αν στους περισσότερους το όνομα δεν λέει κάτι, πρόκειται για τον διευθυντή του γραφείου του Πάνου Καμμένου.

Ο Θ. Συμεωνίδης υπήρξε διοικητής του Κυρ. Μητσοτάκη, όταν ο τελευταίος υπηρέτησε τη στρατιωτική θητεία του στην 111 Πτέρυγα Μάχης, στη στρατιωτική βάση της Αγχιάλου. Επίσης υπήρξε επί χρόνια και συνεργάτης της Ντόρας Μπακογιάννη, επομένως μπορείτε να καταλάβετε πως έχει πολύ στενούς δεσμούς τόσο με τον ίδιο τον αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας όσο και με την οικογένειά του. Ταυτόχρονα απολαύει της πλήρους εμπιστοσύνης του υπουργού Αμυνας, που ακούει πάντα με προσοχή τις συμβουλές του.

Οσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις αναφέρουν πως ο πτέραρχος έχει παίξει ρόλο γεφυροποιού ανάμεσα στους δύο αρχηγούς. Καλά, μη βάζετε με το μυαλό σας περίεργα πράγματα. 

Είπαμε πως δεν θα πλακώνονται αναίτια, όχι ότι θα γίνουν και φίλοι κολλητοί 

 .ethnos.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου