27.6.17

ΦΩΤΟ - ΣΟΚ: H ηλιοθεραπεία στην Κρήτη της... κατέστρεψε το πρόσωπο!

Χωρίς τις απαραίτητες βέβαια προφυλάξεις...

H Μags Μurphy είναι 45 ετών και έχει καταγωγή από το Δουβλίνο. Για χρόνια, έκανε φανατικά ηλιοθεραπεία χωρίς την απαραίτητη αντηλιακή προστασία, ενώ κατέφυγε και στην τεχνική τεχνητού μαυρίσματος. Μόνο που αυτό, δεν μπορούσε παρά να της βρει σε κακό.
Με μια ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Facebook θέλησε να μοιραστεί την περιπέτειά της και να στείλει «μήνυμα» σε όσους πιστεύουν ότι το να κάνουν ηλιοθεραπεία χωρίς την απαραίτητη προφύλαξη δεν έχει συνέπειες. Η ίδια προσπαθεί να ξεπεράσει το σοβαρό δερματολογικό πρόβλημά της με ειδική θεραπεία (με κρέμα). Με selfies που δημοσίευσε, έδειξε την πορεία της περιγράφοντας τα στάδια της επώδυνης διαδικασίας για να ξεπεράσει το πρόβλημα.
«Ολα αυτά τα χρόνια με προειδοποιούσαν γι’αυτό που έκανα αλλά έκλεινα τα αυτιά και τα μάτια μου. Δεν ζητώ συμπόνια απλά θέλω να αφυπνίσω» εξομολογείται η ίδια. Μετά από μια ολόκληρη ζωή, επαναπαυμένη ότι «δεν πρόκειται να γίνει τίποτα» πλέον μετανιώνει για το λάθος της να αφεθεί στις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου που έχουν κατά κανόνα βλαβερές συνέπειες χωρίς την κατάλληλη προφύλαξη.
«Εχω ζήσει πάνω μια δεκαετία στην Κρήτη κάνοντας ηλιοθεραπεία για να φαίνομαι ωραία και σκεφτόμουν ότι είμαι μαυρισμένη δεν χρειάζομαι υψηλό δείκτη προστασίας. Εχω περάσει καλοκαίρια κάνοντας τεχνητό μαύρισμα στην Ιρλανδία και όταν ήμουν μικρή έτρεχα στους δρόμους χωρίς να σκέφτομαι τον παράγοντα «ήλιο». Δυστυχώς, το μαύρισμά μου έχει κόστος που τώρα πληρώνω μιας και έχω προ-καρκινικά κύτταρα στο πρόσωπό μου και έχω ξεκινήσει θεραπεία για να τα αποβάλλω. Χρησιμοποιώ κρέμα για τα «σβήσω» και αυτό είναι εμφανώς οδυνηρό και φριχτό όσο περνούν οι εβδομάδες. Το καλό είναι ότι αυτό θα διαρκέσει έναν μήνα».
To πρόσωπό της ήδη από τις πρώτες ημέρες αντέδρασε και ο πόνος ολοένα αυξανόταν. «Το πρόσωπό μου με καίει σαν να μου έχει ρίξει κάποιος τσιγάρο».
Μετά την 15η ημέρα της θεραπείας άρχισε να νιώθει καλύτερα.
Tην έκτη ημέρα της θεραπείας άρχισε η έντονη ερυθρότητα. «Νιώθω σαν να έχω ξυρίσει το πρόσωπό μου» έγραψε.
Τη 14η ημέρα της θεραπείας άρχισε οξύς πόνος.
Την 19η ημέρα άρχισε να βλέπει μια μικρή βελτίωση και συνέχισε να δημοσιεύσει selfies

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου