19.7.17

Σοκ για Σταρ Ελλάς: Έχασα απροσδόκητα το όπλο της εργασίας μου

Εφιάλτης για την Ισμήνη Νταφοπούλου εν ώρα εργασίας! 

Η Σταρ Ελλάς 2014 μοιράστηκε με τους αναγνώστες του blog της το σοκαριστικό περιστατικό που έζησε κατά τη διάρκεια φωτογράφισης, το οποίο την ανάγκασε να απομακρυνθεί απ' όλους και απ' όλα για ένα χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η νιόπαντρη Ισμήνη δέχτηκε επίθεση από μεγαλόσωμο σκύλο, ο οποίος τη δάγκωσε στο πρόσωπο και στον λαιμό, προκαλώντας της σοβαρά τραύματα!

«Ναι, το ξέρω. Η ζωή είναι ωραία. Και εγώ είμαι πάντα αυτή που προσπαθεί να βλέπει τη θετική πλευρά όλων των πραγμάτων» έγραψε η όμορφη μελαχρινή στο κείμενό της και συνέχισε να περιγράφει τα όσα συνέβησαν: «Την εβδομάδα που μας πέρασε βρέθηκα δυστυχώς σε αυτή τη δύσκολη θέση, όπου, έπειτα από διάφορες αλλεπάλληλες δυσκολίες/αναποδιές/δυσάρεστα γεγονότα των τελευταίων μηνών, είχα ένα τρομακτικό ατύχημα κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφισης, που θα μπορούσε να μου έχει στοιχίσει την ίδια μου τη ζωή. Εχασα προσωρινά και τόσο απροσδόκητα το “όπλο” της εργασίας μου, το πρόσωπό μου, την υγιή μου εμφάνιση, τη δουλειά μου, την αυτοπεποίθησή μου».

Το σοκ που υπέστη η Ισμήνη ήταν τέτοιο, ώστε η ίδια επέλεξε να κρατήσει αποστάσεις απ' όλους. «Επρεπε πια να “κρύβομαι” για να περπατήσω στον δρόμο χωρίς να είμαι δακτυλοδεικτούμενη. Ολα έγιναν τόσο ξαφνικά. Και σε μία φάση που η ματαιοδοξία της δουλειάς αυτής με είχε καταπιεί ολόκληρη. “Σημαδεύτηκα για πάντα;” ήταν ο μόνιμος φόβος στο μυαλό μου. “Και με τη δουλειά; Τόσα projects να τρέχουν; Τι θα γίνει με τη δουλειά μου;” Επεσα, κύλησα στην παγίδα του να κλειστώ στον εαυτό μου. “Μα, τι μου λένε όλοι; Κανείς, άλλωστε, δεν μπορεί να με καταλάβει” σκεφτόμουν επί μέρες... “Κανείς δεν μπορεί να έρθει στη θέση μου” και “Γιατί σε μένα;” Απομάκρυνα τους δικούς μου ανθρώπους και δεν ήθελα να δω και να μιλήσω σε κανέναν» έγραψε, μεταξύ άλλων, στο συγκλονιστικό κείμενο που ανάρτησε στο blog της Ismini, Out & About.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου