27.7.17

ΒΙΝΤΕΟ - Αυτή είναι η πιο αισθησιακή πιλότος που ανεβάζει τους άνδρες...στα σύννεφα


Αυτή είναι η πιο αισθησιακή πιλότος που ανεβάζει τους άνδρες...στα σύννεφα

Η Luana Torres είναι 27 ετών και θεωρείται από τις πιο σέξι πιλότους ελικοπτέρου στον κόσμο.

Γνωστή και ως Pilot Luana, πήρε το πτυχίο της στα οικονομικά, αποφάσισε όμως ότι αυτό που θέλει να κάνει στη ζωή της είναι να ταξιδέψει στον κόσμο με ένα ελικόπτερο.
Η νεαρή κοπέλα από το Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας έχει σχεδόν 60.000 followers που παρακολουθούν τις εντυπωσιακές εικόνες από τη ζωή της. Έχει ήδη ταξιδέψει σε 28 χώρες. 
«Ο αδερφός μου είναι πιλότος ελικοπτέρου και μεγάλωσα ακούγοντάς τον να μιλά για ελικόπτερα. Παντρεύτηκε μια γυναίκα πιλότο ελικοπτέρου. Οπότε έχω τον αδερφό μου και νύφη μου ως παραδείγματα», λέει η 27χρονη, σύμφωνα με τη Daily Mail.
«Πριν ανακαλύψω ότι ήθελαν να γίνω πιλότος, πήρα το πτυχίο μου στα οικονομικά και ενώ ήμουν στο πανεπιστήμιο πήγα ένα οικογενειακό ταξίδι στην Αυστραλία, όπου πέταξα με ελικόπτερο για πρώτη φορά. Από εκείνη τη στιγμή ήξερα ότι το μέλλον μου ανήκει στους ουρανούς και συγκεκριμένα σε ένα ελικόπτερο. Μόλις αποφοίτησα, αναζήτησα μια σχολή και άρχισα να κυνηγώ το όνειρό μου.
Μόλις ζήσεις το συναίσθημα του να πετάς, το περπάτημα και το να βλέπεις πράγματα από το έδαφος δεν είναι πλέον αρκετά».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου