23.9.17

Οι πιο σοκαριστικές εξομολογήσεις ετοιμοθάνατων λίγο πριν πεθάνουν

Ποια μπορεί να είναι η τελευταία σκέψη στο μυαλό ενός ετοιμοθάνατου; Να πει «σ' αγαπώ» στην οικογένειά του ή να αποκαλύψει κάποιο ένοχο μυστικό που τον βαραίνει;

 Αυτό ακριβώς προσπάθησε να ανακαλύψει το Reddit, θέτοντας το ερώτημα στους χρήστες της πλατφόρμας, παίρνοντας αρκετές και σοκαριστικές απαντήσεις επί του θέματος.

«Μια γυναίκα ασθενής μου που είχε AIDS μου αποκάλυψε πώς έμαθε ότι μάλλον έπασχε από τον ιό HIV. Μου είπε ότι το κόλλησε από τον επί τρία χρόνια σύντροφό της, ο οποίος λίγο πριν πεθάνει στο νοσοκομείο της το αποκάλυψε, κλαίγοντας και λέγοντας "Συγγνώμη, συγγνώμη, ήθελα να στο πω, συγχώρεσέ με"» ανέφερε ένας φοιτητής ιατρικής.
«Ο πατέρας μου νόμιζε τόσα χρόνια ότι ήταν υιοθετημένος από μια γυναίκα που σύχναζε στην εκκλησία των παππούδων μου. Λίγο πριν πεθάνει ο παππούς μου του αποκάλυψε ότι είχε σχέση με τη συγκεκριμένη γυναίκα και ήταν ο πραγματικός του πατέρας, γι΄ αυτό και τον υιοθέτησε» ανέφερε ένας άλλος χρήστης.

Άλλες περιπτώσεις έχουν βέβαια περισσότερο χιούμορ και είναι πιο... ανάλαφρες.

«Τα τελευταία λόγια του θείου μου προς τη θεία μου ήταν: Μην αφήσεις τον νεκροθάφτη να μου πάρει τα χρυσά δόντια».

«Δεν μου αρέσει το μεξικάνικο φαγητό» (παππούς σε εγγονό).

«Τι κάνεις εσύ εδώ; Δεν μου αρέσεις καθόλου» (νύφη σε πεθερά).

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου