19.10.17

Πατέρας θύματος άγριου φονικού στο Β Νεκροταφείο: Πληρωμένος δολοφόνος σκότωσε το παιδί μου - Δούλευε στο ΣΔΟΕ

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αστυνομικών, η άτυχη γυναίκα φαίνεται ότι κυνηγήθηκε από τον δράστη μέσα στο νεκροταφείο, όπου και την σκότωσε. 

Άγρια δολοφονημένη με τραύματα από μαχαίρι εντοπίστηκε μια γυναικά το απόγευμα της Τέταρτης εντός του νεκροταφείου της Ριζούπολης, πάνω από τις γραμμές του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το θύμα είναι μια Ελληνίδα ηλικίας περίπου 30 ετών. 
Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι η άτυχη γυναίκα κυνηγήθηκε από τον δράστη μέσα στο νεκροταφείο, όπου και την σκότωσε.

Πατέρας θύματος: Πληρωμένος δολοφόνος σκότωσε το παιδί μου

Συντετριμμένος εμφανίστηκε στον ΑΝΤ1 ο πατέρας της άτυχης γυναίκας: «Το κορίτσι μου δούλευε στο ΣΔΟΕ. Να βγει το ΣΔΟΕ και να πει τι υποθέσεις είχε το παιδί μου στα χέρια του. Αν είχε, έπρεπε να το φυλάνε μέρα – νύχτα» και πρόσθεσε:
«Πληρωμένος δολοφόνος σκότωσε το παιδί μου. Ήταν ένα διαμάντι. Ο άμοιρος ο πολίτης είναι στο έλεος του Θεού. Το κράτος φταίει με την ασφάλεια που παρέχει στον πολίτη».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου