14.12.17

Αίγιο: Στο "κακό μάτι" αποδίδει το ατύχημα με το τρενάκι ο ιδιοκτήτης

Στο "μάτι", αποδίδει το ατύχημα που έγινε στο λούνα παρκ στο Αίγιο, με συνέπεια να τραυματιστούν μια μητέρα και τα παιδιά της, ο ιδιοκτήτης του.
«Δούλευε το τρενάκι, το λούνα παρκ γενικά καμιά ώρα.
Μόλις τελείωσαν τα γενέθλια του κόσμου πλάκωσε κόσμος αβέρτα, μιλάμε γέμισε η πλατεία. Λοιπόν, εγώ στο μάτι δεν πιστεύω.
Αλλά αρχίσανε ''ρε... θα κονομήσεις, θα κάνεις, θα ράνεις, θα φτιάχνεις''», είπε χαρακτηριστικά αφήνοντας τους πάντες άναυδους ο ιδιοκτήτης του Λούνα Παρκ.
 «Ο γιος μου ο μεγάλος δουλεύει το τρένο, έχει πείρα. Εγώ κάνω τη δουλειά από το 1969. 50 χρόνια περίπου», συνέχισε και σε μια δεύτερη προσπάθεια να εξηγήσει πώς συνέβη το ατύχημα με το τρενάκι ο ιδιοκτήτης του Λούνα Παρκ ισχυρίστηκε πως ίσως η μητέρα των παιδιών σηκώθηκε όρθια για αυτό και έπεσε. «Λένε τα παιδιά ότι το τρενάκι εδώ στη στροφή κάνει .... και τα παιδάκια χτυπάνε παλαμάκια. Μήπως αυτή φοβήθηκε και σηκώθηκε όρθια και έχασε την ισορροπία της και έπεσε κάτω. Αλλιώς δεν εξηγώ εγώ. Να δούμε τι θα πει και ο πραγματογνώμονας», είπε προσθέτοντας ότι μηχανική βλάβη δεν υπάρχει.
«Είδα τα παιδιά μου να αιρωούνται στον αέρα έφυγε το βαγόνι από την πρώτην στροφή είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και στην τελευταία στροφή έφυγε το τελευταίο βαγόνι μαζί με τα παιδιά και την γυναίκα μου και τα είδα όλα στον αέρα», λέει ο σύζυγος της γυναίκας και πατέρας των παιδιών που τραυματίστηκαν μιλώντας επίσης στο PatrasTV και προσθέτει: «Είναι έγκλημα 25 μέτρα σιδηροκατασκευή στηριγμένη σε τάκους, σε ξύλα. Και με ένα τρενάκι να περιφέρεται με μεγάλη ταχύτητα».
Στο ρεπορτάζ του Patras TV αναφέρεται ότι στην επιχείρηση δεν έχει δοθεί άδεια από το Δήμο, ωστόσο αυτή έπαιρνε ρεύμα από μια παροχή του δήμου.
Ο ιδιοκτήτης μιλώντας στο πατρινό κανάλι είπε: Εχω καταθέσει άδεια για να πάρω άδεια για τα λούνα παρκ, χρονοτριβούν είναι το σύστημα τέτοιο, δεν φταίω εγώ. Καταθέτουμε τα χαρτιά και μετά από δυο μήνες μας δίνουν την άδεια.
Η αστυνομία έχει προχωρήσει σε δυο συλλήψεις, το γιου του ιδιοκτήτη του λούνα παρκ ο οποίος εμφανίζεται ως υπεύθυνος της επιχείρησης και του χειριστή του τρένου.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου