4.1.18

Έκκληση από την μητέρα του μικρού Μπεν

27 χρόνια έχουν περάσει από την εξαφάνιση του μικρού Μπεν και η μητερα του εξακολουθεί να τον αναζητά.

Η Κέρι Νίνταμ κάνει νέα έκκληση στους κατοίκους της Κω από όπου εξαφανίστηκε το παιδί της, να προσπαθήσουν να θυμηθούν οτιδήποτε από εκείνες τις ημέρες, μήπως βοηθήσουν στις έρευνες για τον μικρό Μπεν.

Συγκεκριμένα τόνισε:
«Τι κοστίζει σε κάποιον να μου πει τι συνέβη στον γιο μου; Κάποιος πρέπει να ξέρει. Δε μπορώ καν να θρηνήσω για εκείνον. Προφανώς είναι θαμμένος κάπου σε αυτό το νησί και απευθύνομαι στους καλούς ανθρώπους στην Κω, να με βοηθήσουν να τον βρω. Δεν μπορώ να προχωρήσω.

Όλοι θέλουν από εμένα να τα παρατήσω αλλά δυστυχώς δε μπορώ να το κάνω αυτό, χωρίς να ξέρω τι απέγινε ο Μπεν. Δεν έχω ούτε τάφο για το παιδί μου, να μπορώ να επισκέπτομαι. Η έρευνά μου δε θα σταματήσει μέχρι να βρω τον Μπεν».

Την ίδια ώρα, στη σελίδα που έχει δημιουργηθεί για την αναζήτηση του Μπεν στο διαδίκτυο, ανέβηκε ένα βίντεο, με στιγμές από τον μικρό Μπεν, πριν εξαφανιστεί.


rodiaki

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου