29.5.18

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Θα ήθελα να σας εκφράσω ένα παράπονο σας δημότης της Καλαμάτας αλλά και σαν άνθρωπος.
 Κατοικώ στην Συνοικία Πλακά και  επανειλημμένος έχω επικοινωνήσει  τηλεφωνικά αλλά και με mail με τον δήμο για τον καθαρισμό της σκάλας, που ενώνει την κάτω συνοικία με την πάνω αλλά τίποτα , και για αυτόν τον λόγο   σας γράφω.    
Η Πρώτη  επικοινωνία  έγινε με τον δημο στης 6  Μαρτίου 2018 ,σχεδόν πριν 3 μήνες δηλαδή, και  η απάντηση ήταν άμεση μέσω του Συστήματος Καταγραφής Αιτημάτων του Δήμου. 
Σας παραθέτω την συζήτηση για του λόγου του αληθές    
Στην συνέχεια αυτής της πρώτης επικοινωνίας  μέχρι και σήμερα έχω ενοχλήσει πάνω από από δέκα φορές τηλεφωνικά, αλλά τίποτα. 
Μου έχουν πει κατά καιρούς διάφορες γελοίες δικαιολογίες του τύπου δεν έχουμε κόσμο τώρα , περίμενε καμία δεκάρια μέρες ακόμα , εμείς τους στείλαμε τους εργάτες και διάφορα αλλά . 
Αυτό όμως που με εξόργισε πραγματικά ήταν η τελευταία απάντηση που πείρα την παρασκευή από αρμόδιο άτομο  του δήμου, η οποία είναι << Αν σε ενοχλούν τόσο πολύ τα χορτάρια φιλέ μου και δεν μπορείς να κάνεις υπομονή κοφτά μόνος σου, τώρα είναι καλοκαιρινή περίοδος και ο Δήμαρχος έχει πει  να δώσουμε βάση στην παραλιακή ζώνη και το κέντρο >>.   
Σε απάντηση μου εγώ του είπα ότι δεν είναι δική μου δουλεία αυτή και μου ανταπάντησε ούτε και δική όμως και μου έκλεισε το τηλέφωνο.  Αυτός   είναι και  ο λόγος που σας γράφω      μετά από τρις μήνες υπομονής.
 Σας αποστέλλω και φωτογραφίες  της περιοχής για να δείτε και εσείς το πρόβλημα.                                                                                                                       
Επίσης και μια επισήμανση αρκετά σοβαρή που και αυτή την έχω θέση στον δήμο αρκετά χρόνια αλλά και πάλι τίποτα. Το σημείο που αναφέρομαι στα επίσημα σχεδία του Δήμου αναφέρεται ως πεζοδρόμος, και θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας επάνω σε αυτό.                                                                                     
Τέλος Κύριοι της δημοτικής αρχής πρόκειται για θέμα δημόσιας υγείας , αφού από το συγκεκριμένο σημείο καθημερινά περνάνε  πολλά παιδιά , ηλικιωμένη αλλά και νεότερη συνδημότες  μας και κινδυνεύει η σωματική τους ακεραιότητα  από τα βάτα που εξέχουν , τα φίδια , τα ποντίκια, τα χόρτα αλλα και τα σκουπίδια τα οποία έχουν
συσσωρευτεί και δυσκολεύουν την βάδιση.      
      
ΥΓ. Ελπίζω μετά από την δημοσιοποίηση αυτής της επιστολής κάποιος Κύριος να πράξει επιτέλους την δουλεία του.   

B.K.     

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου