25.8.18

ΦΩΤΟ - Γιαγιά στα Τρίκαλα έσβησε 100 κεράκια σε πάρτι-έκπληξη

Έναν αιώνα ζωής έκλεισε το Σάββατο 18 Αυγούστου η Ευαγγελία Σακελλαρίου(Μαυροπέτρινα)! 
Η υγιέστατη γιαγιά με τα πέντε εγγόνια και τα τρία δισέγγονα -που, όπως είναι φυσικό, συνεχίζουν να της δίνουν δύναμη- γιόρτασε τα γενέθλιά της στην οικία της στην Οιχαλία, σε ένα πάρτι-έκπληξη που της ετοίμασαν τα παιδιά της και στο οποίο μαζεύτηκε σύσσωμη η οικογένεια, φίλοι και συγγενείς..!Το σπίτι γέμισε με χαμόγελα αλλά και με πολλές ευχές για την κυρία Σακελλαρίου, η οποία δεν έκρυψε τη χαρά της «πνιγμένη» στις αγκαλιές των αγαπημένων της προσώπων.
«Έχω δύο παιδιά, πέντε εγγόνια και τρία δισέγγονα.
Εύχομαι σε όλους να καταφέρουν να φτάσουν στα χρόνια μου» δήλωσε η αιωνόβια γιαγιά μιλώντας στο OichaliaLIVE
Η ίδια αναφέρει ότι το βασικό συστατικό που συνετέλεσε στο να «πατήσει» τα 100 είναι ότι έζησε μια ήρεμη ζωή, χωρίς πολλές «φουρτούνες»
Γεννημένη έναν αιώνα πριν, η κ.Ευαγγελία δεν σταματά να χαμογελά και σκορπά ελπίδα και χαρά στους οικείους της
«Τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου θέλω να είναι αγαπημένα, να αγαπούν ο ένας τον άλλον και να είναι πάντα ευτυχισμένα. Όπως έζησα εγώ καλά, να ζήσουν κι αυτά».



oichalialive.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου