14.10.18

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ - Με έκαναν "σηκωτή " γιατί διαμαρτυρήθηκα για την επίσκεψη του Γερμανού προέδρου στην Καλαμάτα !

 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ !

Ήθελα να σας ενημερώσω ότι κατά την άφιξη στο παλαιό Δημαρχείο της πόλης μας του Προέδρου της Δημοκρατίας και του Γερμανού Προέδρου, καταπατήθηκαν βάναυσα τα ανθρώπινα δικαιώματά μου. 
Εγώ πήγα για να διαμαρτυρηθώ ειρηνικά, από τη μέση του δρόμου (οδός Νέδοντος) σηκώνοντας ένα πλακάτ που έγραφε «Χρυσά κλειδιά, Χρυσές δουλειές για Γερμανούς απατεώνες αρχιληστές».  
Μέσα σε δευτερόλεπτα, και ενώ βρισκόμουν σε απόσταση 15-20 μέτρων από το μπουλούκι των επισήμων, έπεσε κατα πάνω μου ένας ασφαλίτης με πολιτικά και σπρώχνοντάς με με απομάκρυνε πηγαίνοντάς με στο πλάι του Δημαρχείου. 
Εκεί ζητησε τη προσαγωγή μου με περιπολικό το οποίο με πήγε κατευθείαν στο Αστυνομικά Τμήμα. 
Στο Τμήμα έμεινα από τις 2:15μμ περίπου μέχρι τις 6:30, δηλαδή πάνω από τέσσερεις ολόκληρες ώρες! 
Με τη πρόφαση ότι έπρεπε να εξακριβωθούν τα στοιχεία μου, το φόρτο εργασίας του συστήματος, του κεντρικού της Ελ.Ασ. και άλλες τέτοιες φτηνές δικαιολογίες. Οταν ο πραγματικός λόγος για τη στην ουσία, παράνομη κράτησή μου, δεν μπορεί να ήταν άλλος παρά να περιμένουν να φύγει ο Γερμανός Πρόεδρος.
 Ο σκοπός τους ήταν η επίσκεψή του Γερμανού προέδρου να είναι αψεγάδιαστη γιατί πάρα πολλοί Γερμανοί ψοφάνε για δόξες και τιμές, ακόμα και ψεύτικες. Για τον ίδιο λόγο που η λογοκλοπή στη χώρα τους έχει εξελιχθεί σε μάστιγα. Όσο ήμουν στο Τμήμα ρωτούσα αν έχουμε πραγματική δημοκρατία σε αυτή τη χώρα ή τελούμε υπό γερμανική κατοχή; 
Γιατί πώς αλλιώς μπορεί να ερμηνευτεί αυτή η παρακρατική, φασιστικού-τύπου συμπεριφορά των Αρχών κατά ενός πολίτη που ούτε απειλούσε ούτε κατείχε όπλο, παρά μόνο βρισκόταν σε μεγάλη απόσταση από τους επισήμους και απλώς ήθελε να εκφράσει την αντίθεσή του με τις τιμές που αποδίδονται σε εκπρόσωπο κράτους που με τραμπουκισμούς και ληστρικές συμπεριφρές συνεχίζει τη λεηλασία και τις θηριωδίες που ξεκίνησαν οι πρόγονοί τους οι Ναζί πριν από 80 χρόνια; Κατά τη παραμονή μου στην Ασφάλεια της Καλαμάτας προσήχθησαν για παρόμοιο λόγο δύο νεαροί επειδή φέρονταν να «μούντζωσαν» τη πομπή του Γερμανού Προέδρου. 
Δεν αποκλείεται να δοθούν συγχαρητήρια και τριήμερες άδειες για την επιτυχής καταστολή των τριών αυτών «τρομοκρατών» από τους καρεκλοκένταυρους υποτελείς σε ξένους Αρχηγούς μας στα όργανα με τα γρήγορα αντανακλαστικά!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου