19.10.18

Ο δημοσιογράφος Γιώργος Βότσκαρης και η μάχη του με τον καρκίνο

 ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΕΙΣΕ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΝΙΚΗΤΗΣ !

Ο Γιώργος Βότσκαρης, δημοσιογράφος και ένας από τους πιο μαχόμενους συνδικαλιστές για τα δικαιώματα όσων εργάζονται στο Τύπο, ανακοίνωσε πριν τέσσερις μήνες μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook πως παλεύει με τον καρκίνο.
Έκανε μια ανάρτηση στέλνοντας το πρώτο μήνυμα στους φίλους του, θέλοντας να τους εξηγήσει πως αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας και αναμένει την ακριβή διάγνωση των γιατρών.
Μερικούς μήνες μετά, ο Γιώργος νιώθει πιο αισιόδοξος και δυνατός από ποτέ και όπως ο ίδιος δήλωσε στην εκπομπή ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ του ALPHA, πως ο μεγάλος νικητής της δύσκολης μάχης που ακόμα δίνει θα είναι φυσικά ο ίδιος.
“Τα πρώτα λεπτά όταν μου είπαν ότι έχω καρκίνο, σοκαρίστηκα. Δεν με φόβισε η λέξη καρκίνος.
Στην αρχή απογοητεύτηκα γιατί δεν ήθελα να καταρρεύσω και να βρεθώ κατάκοιτος σε ένα κρεβάτι, όπως συνέβη με τον πατέρα μου, ο οποίος είχε πεθάνει πριν πέντε χρόνια από την ίδια ασθένεια.
Αυτό σκεφτόμουν και φοβόμουν. Οι γιατροί και η οικογένειά μου ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή” λέει ο Γιώργος Βότσκαρης.
“Όλα ξεκίνησαν, όταν ήμουν έξω σε ένα ρεπορτάζ και θυμάμαι να λέω στον κάμεραμαν: “Μήπως να πάμε μέχρι τον ΕΔΟΕΑΠ γιατί με ενοχλεί το δεξί μου μάτι; Πηγαίνω στα ιατρεία και με στέλνουν σε στοματολόγο.
Μόλις το βλέπει η στοματολόγος μου λέει: “Γιώργο, αυτό είναι όγκος κι ότι πρέπει να κάνουμε αμέσως βιοψία”. Όταν είδα ότι αργούσαν να βγουν τα αποτελέσματα της βιοψίας, εκεί άρχισα να υποπτεύομαι ότι κάτι δεν πάει καλά.
Είχα πει στη γιατρό από την πρώτη στιγμή να μου πει όλη την αλήθεια. Έτσι, λοιπόν μου είπε ότι έχω καρκίνο στην άνω γνάθο.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου