15.11.18

Το ένα όχι μετά το άλλο

«Καίγεται» το ένα όνομα μετά το άλλο σε ότι αφορά τις υποψηφιότητες σχετικά με τους υποψηφίους σε μεγάλες αυτοδιοικητικές περιφέρειες. Χθες κυκλοφόρησε το όνομα του πρώην διεθνή μπασκεμπωλίστα Φραγκίσκου Αλβέρτη, ως υποψήφιου από τον ΣΥΡΙΖΑ γι τον δήμο Αθηναίων. Ο ίδιος έγινε έξαλλος: «Πως και από ποιον βγήκαν αυτές οι πληροφορίες, χωρίς να με έχει ενοχλήσει κανείς; Δεν συμμετέχω σε αυτό το παιχνίδι!»
Τι είπε;
«Δεν μπορώ να καταλάβω πως διαρρέονται οι ηλιθιότητες. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα. Δεν με έχει ενοχλήσει κανείς. Τι είναι αυτά; Εγώ τι να πω; Ξαφνικά βλέπω την φωτογραφία μου και παρουσιάζομαι ως δήμαρχος. Είναι αστεία αυτά τα πράγματα. Ούτε ασχολήθηκα ποτέ, ούτε θα ασχοληθώ. Πέρσι ήταν ο Διαμαντίδης, φέτος είναι ο Αλβέρτης. Τι είναι αυτά; Τι θα γίνει;».

Και πρόσθεσε:
«Δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο, δεν με έχει ενημερώσει κανένας. Τι είναι αυτά τα πράγματα; Δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το πράγμα. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει. Δεν είμαι διατεθειμένος να λάβω μέρος σε αυτό το παιχνίδι. Δεν ξέρω από που βγαίνει. Τι δουλειά έχω με το ΣΥΡΙΖΑ και γενικά με τα κόμματα; Δεν υπάρχει ούτε καν κάποια προσέγγιση»... 

ΚΑΙ Η ΓΙΑΝΝΑ ΕΙΠΕ ΟΧΙ
Κατηγορηματικά διαψεύδει και η Γιάννα Αγγελοπούλου σενάρια που ακούστηκαν περί συνεργασίας της με τον ΣΥΡΙΖΑ για να κατέβει υποψήφια στο δήμο Αθηναίων.
«Έκπληκτη παρακολουθώ τις τελευταίες ημέρες συζήτηση για τον Δήμο Αθηναίων, η οποία με εμπλέκει. Τίποτε απ’ αυτά δεν έχει ίχνος αλήθειας»...

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου