11.12.19

Τι ισχυρίστηκε στην κατάθεσή του ο Ιερέας από την Μάνη για την 12χρονη

Τη δική του εκδοχή για το τι συνέβη δίνει ο ιερέας στη Μάνη που κατηγορείται για ασέλγεια σε βάρος ενός 12χρονου κοριτσιού.
Το τι κατάθεσε στις αρχές ο ιερέας από τη Μάνη που κατηγορείται για ασέλγεια ενός 12χρονου κοριτσιού, φέρνει στο φως ρεπορτάζ του Star.
«Η μικρή μου είπε ότι την πείραξε ο παππούς της. Το είπα στη μητέρα της και αυτή μου είπε μη δίνεις σημασία. Εγώ της μιλούσα και τη ρωτούσα πως περνούσε με την γιαγιά και τον παππού», φέρεται να είπε ο ιερέας.
Στη συνέχεια αναφέρει ότι τον αποκάλεσε μπαμπά ενώ αυτός της είπε να μην τον αποκαλεί έτσι και δήλωσε ότι η ίδια του εκμυστηρεύτηκε πως ο παππούς της την βάραγε και την θώπευε ενώ της έβγαλε και τα ρούχα.
Όπως είπε γνώρισε τη μητέρα του κοριτσιού τυχαία σε ένα καφενείο, όπου εκείνη του ζήτησε δουλειά και της πρότεινε να μείνει στο σπίτι του και τρεις ημέρες μετά μετακόμισε στο σπίτι και η κόρη της.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι πήγε και ψώνισε ρούχα και παπούτσια στο κορίτσι και της μάθαινε και την αλφαβήτα.
Ο ιερέας ανέφερε ακόμη στις αρχές, ότι μετά τις αποκαλύψεις για τον παππού είπε στη μητέρα και τον αδερφό της να πάνε στην αστυνομία. Τότε και οι δύο υποστήριξαν πως η μικρή έλεγε ψέματα.
«Ποτέ δεν έμεινα μόνος μου με την μικρή στο σπίτι. Σε διαφορετικά δωμάτια μέναμε. Το παιδί κάπνιζε. Η μητέρα χτυπούσε το παιδί. Αν έκανε κάποια ζημιά είχε πάντα το χέρι σηκωμένο. Ενδιαφερόμουν για το παιδί. Είχα πει στη μητέρα να το πάω σχολείο, καθαρά για φιλανθρωπία το έκανα και τους φιλοξενούσα. Της παρείχα και τροφή και στέγη και μετά αυτή στράφηκε εναντίον μου και της είπα ο Θεός ας κρίνει εγώ έκανα αυτό που ένιωθα. Ποτέ δεν συνέβη αυτό το περιστατικό που λέει η μικρή», είπε ακόμα ο ιερέας.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου