Η πρεμιέρα του Master Chef τράβηξε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού, το βράδυ της Δευτέρας. Ξεπέρασε και τις «Άγριες Μέλισσες» και το φανατικό κοινό που διαθέτει ή (ίσως) διέθετε μέχρι τώρα.
Όπως σημειώνει το Zappit.gr απ΄ όπου και ο πίνακας:
«το MasterChef και οι Άγριες Μέλισσες … κονταροχτυπήθηκαν για την τηλεθέαση πρώτη φορά το βράδυ της Δευτέρας και σήμερα έχουμε τον νικητή. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, την τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό την κράτησε το reality μαγειρικής με ποσοστά που έφτασαν σε τέταρτο έως το 41%! Η αγαπημένη στο τηλεοπτικό κοινό σειρά του ΑΝΤ1, παρέμεινε αγαπημένη στο σύνολο, υποχώρησε λίγες μονάδες, όμως, στο δυναμικό κοινό. Το μεγαλύτερο ποσοστό που “χτύπησαν” οι Μέλισσες σε τέταρτο ήταν 37,9% στο γενικό.
Όσο για τα υπόλοιπα κανάλια; Χάθηκαν από τον χάρτη…»
• Το Μάστερ Σεφ έφτασε, σε μέσο όρο, 35,3% στο δυναμικό (νεανικό) κοινό και 25,5% στο σύνολο.
Την ίδια ώρα οι «Μέλισσες» του ΑΝΤ-1 ανέβαιναν στο 28,4% - 33% .
Στον ΣΚΑΙ οι «8 λέξεις» είχαν 13,2% - 19,8% .
Τελευταία στη λίστα η εκπομπή «10 στην ΕΡΤ» με 1,5% - 3,3%.
Και το «Ενώπιος Ενωπίω» με τον Αλέξη Τσίπρα καλεσμένο του Νικ. Χατζηνικολάου έφτασε 19,8% στο δυναμικό και 26,7% στο σύνολο.
• Σημείωση: Την περασμένη εβδομάδα (π.χ. στις 16 Ιανουαρίου) οι «Άγριες Μέλισσες είχαν 34.1% - 36,8%, οι «8 λέξεις» 14,3% - 22% και το «10 της ΕΡΤ» 2,3% - 4,3%