16.10.09

Οι τιμές πρώτο κριτήριο για την αγορά φρούτων και λαχανικών !!!


Οι τιμές, λόγω της διεθνούς οικονομικής κρίσης, έχουν καταστεί ο σημαντικότερος παράγοντας, με βάση τον οποίο οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αγοράζουν φρουτολαχανικά. Αυτό προκύπτει από πανευρωπαϊκή έρευνα που διεξήχθη για λογαριασμό του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Φυτοπροστασίας (ECPA).
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η τιμή έχει γίνει ο πιο σημαντικός παράγοντας όσον αφορά στις αγοραστικές συνήθειες σε όλες σχεδόν τις χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ιδίως στη Βρετανία (74%), την Ισπανία (78%), την Πολωνία (63%) και την Γαλλία (72%)...

Η Γαλλία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων (27% μείωση), που φέτος αγοράζουν λιγότερα φρούτα και λαχανικά από ότι πέρυσι. Μείωση όμως παρουσιάζεται και στις υπόλοιπες χώρες μέλη.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, η οικονομική κρίση δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη και την αγορά βιολογικών τροφίμων, καθώς σε ποσοστά, που αγγίζουν ακόμα και το 39%, έχουν μειωθεί φέτος οι πωλήσεις των βιολογικών αγροτικών προϊόντων, ενώ σύμφωνα με τους ερωτηθέντες η πτώση αυτή οφείλεται κατά βάση στην τιμή των προϊόντων.