Στην πρώτη θέση της συνολικής αγοράς λευκού γάλακτος βρίσκεται η Vivartia, του ομίλου της MIG, έξι μήνες μετά την ανακοίνωση για μείωση της τιμής του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ στο ένα ευρώ το λίτρο.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Vivartia, sήμερα, όπως καταγράφεται και από τα επίσημα αποτελέσματα της έρευνας της Nielsen, η Vivartia κατέχει ξανά την πρώτη θέση στην αγορά του λευκού γάλακτος με μερίδιο 28%, ενώ η Friesland (ΝΟΥΝΟΥ) καταλαμβάνει πλέον τη δεύτερη θέση.
Όπως αναφέρει η εταιρία, η επιτυχία της απόφασης αυτής, όπως διαγράφεται από το πρώτο εξάμηνο εφαρμογής της, δίνει διέξοδο στα προβλήματα διάθεσης και αξιοποίησης της Ελληνικής παραγωγής γάλακτος, προσανατολίζοντας ξανά το καταναλωτικό κοινό προς το φρέσκο ελληνικό γάλα. Το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας της Vivartia και της MIG, αποδεικνύει για μία ακόμη φορά πως όταν η εταιρική κοινωνική ευθύνη γίνεται πράξη με αξίες, εντιμότητα, διαφάνεια και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία, τα οφέλη είναι υπαρκτά και ουσιώδη για όλους, αναφέρεται στην ανακοίνωση.