"Καλημέρα" είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ για τη φετινή τουριστική χρονιά, που στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ξεδιπλωθεί στις αγορές του κόσμου. Σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα σήμερα στο Ιδρυμα Μείζονος Ελληνισμού η υφυπουργός πολιτισμού και τουρισμού Αντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι για φέτος αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί το ήδη υπάρχον υλικό, το οποίο αναδιαμορφώθηκε, ανανεώθηκε και προστέθηκε σε αυτό μια απλή και καθημερινή λέξη, το "Καλημέρα".
Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στο γεγονός ότι το δημιουργικό της φετινής καμπάνιας δεν κόστισε τίποτα στα ταμεία του ΕΟΤ γεγονός που χαιρετίστηκε και από τους φορείς του τουρισμού, με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Νίκο Αγγελόπουλο να τονίζει ότι επιτέλους για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με την πολιτική ηγεσία στο σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τη μουσική επένδυση του διαφημιστικού «Το Χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μάνου Χατζηδάκη ο κληρονόμος, Γ. Χατζηδάκης πρόσφερε την άδεια χρήσης του έργου αφιλοκερδώς.