30.3.10

Παρελθόν από σήμερα οι στροφές της Μεγαλόπολης –Δόθηκε στην κυκλοφορία το Ραψομάτη

Στην κυκλοφορία δόθηκαν σήμερα από τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, και εκπρόσωπο της αναδόχου κοινοπραξίας Μορέας, παρουσία πολιτικών της Αρκαδίας και της Μεσσηνίας, 14 χιλιόμετρα (σσ. από το Αθήναιο ως το Λεύκτρο), του νέου αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης - Καλαμάτας & Λεύκτρο - Σπάρτη, μειώνοντας κατά 15 λεπτά της ώρας την απόσταση μεταξύ των δύο πρωτευουσών και παρακάμπτοντας τις επικίνδυνες στροφές της Μεγαλόπολης.
Με τον νέο δρόμο, οι οδηγοί θα περνούν και απ' τον ένα κλάδο της σήραγγας Ραψομάτη, μήκους 1.300 μέτρων.
Σε δηλώσεις του ο κ. Ρέππας σημείωσε ότι «εκφράζουμε τη μεγάλη μας χαρά, γιατί σήμερα παραδίδουμε στην κυκλοφορία έναν σημαντικό δρόμο για την Πελοπόννησο, το οποίο αποτελεί τον βασικό άξονα σύνδεσης της Τρίπολης με τη Μεγαλόπολη και συνέχεια με την Καλαμάτα»...
Ο υπουργός πρόσθεσε πως το νέο τμήμα «βοηθά να μετακινούμεθα σε πολύ συντομότερο χρόνο, παρακάμπτοντας τις Βίγλες Μεγαλόπολης με τις επικίνδυνες στροφές και αποτελεί τμήμα του μεγάλου αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, με τον κλάδο από Λεύκτρο προς Σπάρτη. Θα κάνουμε τα πάντα, ώστε το έργο αυτό, που έχει συμβατική προθεσμία και πρέπει να ολοκληρωθεί ως το καλοκαίρι του 2012 στο σύνολό του, να ολοκληρωθεί μέσα στο 2011. Το έχει ανάγκη η Πελοπόννησος, το έχει ανάγκη η Αρκαδία, το έχει ανάγκη η Μεσσηνία, το έχει ανάγκη η Λακωνία».
Πρόσθεσε, δε, πως «τέτοια αναπτυξιακά έργα, αποτελούν σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, την καλύτερη απάντηση που δίνει η χώρα μας, προκειμένου να επιτύχουμε ανάπτυξη, διατήρηση - περιφρούρηση της απασχόλησης και εμπλουτισμό των υποδομών, που ενισχύουν την εθνική οικονομία και αναβαθμίζουν την καθημερινότητα των πολιτών».
Ο υπουργός κοινοποίησε ότι το τμήμα Τρίπολη - Αθήναιο, μήκους άλλων περίπου 15 χιλιομέτρων, θα παραδοθεί ως το καλοκαίρι και την ίδια περίοδο θα παραδοθεί και το Λεύκτρο - Παραδείσια. Υπογράμμισε, δε, πως «παρακολουθούμε και ενισχύουμε το έργο, προκειμένου να μην υπάρχει διακοπή της απαραίτητης χρηματοδοτικής ροής, ώστε να εξελιχθεί απρόσκοπτα».